🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22862.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

معاون وزیر خارجه: شرکت‌هایی که از بازار ایران بروند شرایط آسانی برای بازگشت نخواهند داشت

معاون وزیر خارجه ایران، در واکنش به خروج شرکت‌های کره‌ای از بازار ایران اعلام کرده این شرکت‌ها در آینده اقتصاد ایران در اولویت نخواهند بود. «عباس عراقچی» با تاکید بر اینکه فشار حداکثری آمریکا به ...

معاون وزیر خارجه ایران، - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جویبار استان مازندران - در واکنش به خروج شرکت‌های کره‌ای - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جویبار استان مازندران - از بازار ایران اعلام کرده این شرکت‌ها در آینده اقتصاد ایران در اولویت نخواهند بود.

«عباس عراقچی» با تاکید بر اینکه فشار حداکثری آمریکا به اوج رسیده و «شرایط بسیار سختی» وجود دارد، خروج این شرکت‌ها را «همراهی» با آمریکا - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جویبار استان مازندران - توصیف کرده است. عراقچی گفته است شرکت‌هایی که در این شرایط از ایران می‌روند، «بازاری را از دست داده‌اند که به آسانی نخواهند توانست دوباره به دست بیاورند».

روز شنبه ۲۷ بهمن ماه بود که «عباس موسوی»، سخنگوی وزارت خارجه ایران نیز با انتشار تصویری از پایین کشیدن بیلبوردهای مغازه‌های سامسونگ و ال‌جی در توییتر خود نوشت: «شرکت‌های خارجی که ایران را ترک می‌کنند، «بدانند بازگشت به بازار ایران بسیار سخت خواهد بود.»

اظهارات عباس - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جویبار استان مازندران - عراقچی و توییت سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به خبرهای منتشرشده درباره خروج سامسونگ و ال‌جی از بازار لوازم خانگی اعلام شده است. روز جمعه ۲۵ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جویبار استان مازندران - بهمن ماه بود که رئیس هیئت مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران، از پایان کار شرکت‌های کره‌ای «ال‌جی» و «سامسونگ» در بازار لوازم - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جویبار استان مازندران - خانگی خبر داد.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جویبار استان مازندران

علت این قطع همکاری - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جویبار استان مازندران - تحریم‌های آمریکا اعلام شده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جویبار استان مازندران - و در کنار موضوع همکاری - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جویبار استان مازندران - نکردن شرکت‌های کره‌ای و «تحویل ندادن جنس و مواد اولیه به شرکت‌های ایرانی» مطرح شده است؛ موردی که البته توسط این مجموعه‌ها رد شده است.

بر اساس اخبار منتشر شده چند شرکت ایرانی از جمله گلدیران و سام الکترونیک با استفاده از «زیرساخت‌هایی» که قبلاً از کره‌ جنوبی وارد شده‌اند و انتقال تکنولوژی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جویبار استان مازندران - که از سوی این کشورها برای آنها صورت گرفته، قصد دارند از سال آینده تولید لوازمی چون تلویزیون، نمایشگر، ماشین - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جویبار استان مازندران - لباس‌شویی و یخچال را شروع کنند. برخی محصولات جی‌پلاس در حال حاضر در بازار کشور وجود دارند و فاز جدید محصولات این شرکت که متعلق به موبایل است نیز به زودی وارد بازار خواهد شد.  سام الکترونیک نیز برنامه ریزی کرده تا فاز اول محصولات خود که شامل مانیتور و تلویزیون می شود قبل از سال نو - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جویبار استان مازندران - تجاری سازی کند و پس از آن محصولات برودتی و شوینده ها را در سال ۹۹ وارد بازار کشور کند.

 

بیشتر بخوانید:

داستان کره‌ای‌ها در ایران؛ آیا سامسونگ و ال‌جی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جویبار استان مازندران - از بازار لوازم خانگی ایران رفته‌اند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone