🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  2. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  4. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  5. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22864.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی زد فلیپ [تماشا کنید]

در ویدیوی کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ ساز و کار خاص موبایل از جمله باتری دوگانه آن به تصویر کشیده شده اند. در حالی که تنها چند روز از معرفی رسمی گوشی تاشوی جدید سامسونگ با عنوان ...

در ویدیوی کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ ساز و کار خاص موبایل از جمله باتری دوگانه آن به تصویر کشیده شده اند.

در حالی که تنها چند روز از معرفی رسمی گوشی تاشوی جدید سامسونگ با عنوان گلکسی زد فلیپ سپری می شود، ویدیوی کالبدشکافی این موبایل منتشر شده است. هرچند اغلب ویدیوهای کالبدشکافی توسط iFixit منتشر می شود اما اینبار کانال یوتیوبی  PBKreviews برای افشای راز و رمزهای درون این موبایل خاص پیش دستی کرده است.

سامسونگ به خوبی از تجاربی که در گلکسی فولد ۱ و ۲ به دست آورده در تولید گلکسی زد فیلیپ استفاده کرده است. با برداشتن پنل پشتی نخستین - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لارستان استان فارس - موردی که جلب توجه می کند این است که علیرغم استفاده از قطعات بسیار زیاد و مقدار قابل توجهی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لارستان استان فارس - چسب، گوشی تا حد زیادی تعمیر پذیر است چون اغلب قطعات از همین قسمت در دسترس - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لارستان استان فارس - و قابل تعویض هستند.

این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لارستان استان فارس - در حالی است که به گفته iFixit موتورولا ریزر با طراحی مشابه مکانیزم بسیار پیچیده ای داشته و تقریبا غیرقابل تعمیر است. هرچند برای برآورد صحیح از تفاوت تعمیرپذیری این دو گوشی باید منتظر تحلیل iFixit از گلکسی زد فلیپ بمانیم، اما به نظر می رسد کره‌ای‌ها عملکرد بهتری از رقیب داشته اند.

یکی از مهمترین بخش های گلکسی زد فلیپ لولای خاصی است که در آن از رشته‌های متعدد فیبری استفاده شده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لارستان استان فارس - است. هرچند در این ویدیو ویژگی های لولا کاملا نمایش داده نشده اما سازوکار آن برای متصل نگه داشتن پنل و بدنه و جلوگیری از نفوذ گرد و خاک به تصویر کشیده می شود.

دیگر نکته جالب استفاده از دو باتری با ظرفیت های متفاوت است که در طرفین بدنه قرار گرفته اند. طبیعتا ساختار - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر لارستان استان فارس - خاص موبایل اجازه استفاده از باتری با ابعاد معمولی را به سازنده نداده و به همین خاطر این رویکرد را در پیش گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone