🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  2. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  3. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  4. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  5. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22863.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کارگزاری مفید اپلیکیشن بامبو را منتشر کرد

کارگزاری مفید اپلیکیشن «بامبو» را در کافه بازار عرضه کرد. این اپلیکیشن می‌خواهد نقش یک مربی مالی را برای کاربران ایفا کرده و به آن‌ها برای سرمایه‌گذاری و رسیدن به اهداف مالی‌شان کمک کند. بامبو ...

کارگزاری مفید اپلیکیشن «بامبو» را در کافه بازار عرضه کرد. این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گرگان استان گلستان - اپلیکیشن می‌خواهد نقش یک مربی مالی را برای کاربران ایفا کرده و به آن‌ها برای سرمایه‌گذاری و رسیدن به اهداف مالی‌شان کمک کند.

بامبو با رویکرد برنامه‌ریزی اختصاصی برای هر کاربر، موثرترین شیوه‌های سرمایه‌گذاری را در اختیار متقاضیان قرار - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گرگان استان گلستان - می‌دهد. برای مثال تصور کنید که هدف شما، خرید یک موبایل، لپ تاپ، خودرو، تامین هزینه برای یک سفر یا حتی سرمایه گذاری بلندمدت برای آینده فرزندتان است. زمانی که در اپلیکیشن هدف خود را مشخص کنید، بامبو میزان سرمایه‌گذاری اولیه و سپس پرداخت‌های ماهانه‌ شما را محاسبه می کند تا پس از طی دوره‌ی مورد نظر، بتوانید به هدف مالی‌ خود برسید.

بر همین اساس در بامبو سرمایه‌گذاری به صورت مستمر در طول چند ماه یا چند سال صورت می‌گیرد؛ به نحوی که سرمایه‌گذاری مستمر را برای کاربر تبدیل به یک عادت لذت بخش می‌کند.

در واقع این اپلیکیشن تلاش کرده تا مفاهیم مالی را برای کاربران ساده کرده و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گرگان استان گلستان - آن‌ها را به این شکل وارد بازار سرمایه کند. از سوی دیگر، بامبو به کاربران کمک می‌کند تا زندگی مالی خود را به شکل هدفمندتری - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گرگان استان گلستان - دنبال کنند.

موضوع دیگری که این اپلیکیشن بر آن تاکید دارد، یادگیری است. نکات آموزشی کاربردی در مورد مسائل مالی، سرمایه‌گذاری، برنامه‌ریزی و روش‌های موفقیت، از بخش‌های آموزشی اپلیکیشن بامبو هستند.

هلدینگ مالی مفید به عنوان عرضه کننده این اپلیکیشن، اعلام کرده است که هدف بامبو هدایت نقدینگی به بازار سرمایه است؛ اتفاقی که از یک طرف باعث رشد اقتصاد و تولید در کشور شده و از سوی دیگر درهای این بازار کلیدی را به روی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گرگان استان گلستان - عموم مردم - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گرگان استان گلستان - باز می‌کند.

تلاش بامبو این است که به دو سوال مهم «با پول خود چه کنم؟» و «چطور - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گرگان استان گلستان - به اهداف مالی خود برسم؟» جوابی منحصربه‌فرد و مختص - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گرگان استان گلستان - به هر کاربر بدهد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گرگان استان گلستان

بامبو

سازنده: کارگزاری مفید قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۶ - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر گرگان استان گلستان - مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone