🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36651.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

انتشار اطلاعاتی دست اول از موبایل گلکسی اس 10 سامسونگ با نام رمز «فراتر»

بنابر گزارش های تازه، پرچمدار سامسونگ برای سال آتی میلادی با نام رمز جالبی شناخته می شود. در حال حاضر تنها چند ماه از عرضه خانواده گلکسی اس 9 می گذرد و پرچمدار بعدی سامسونگ ...

بنابر گزارش های تازه، پرچمدار سامسونگ برای سال آتی میلادی با نام رمز جالبی شناخته - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می شود. در حال حاضر تنها چند ماه از عرضه خانواده گلکسی اس 9 می گذرد و پرچمدار بعدی سامسونگ هم اواخر تابستان در قالب گلکسی نوت 9 عرضه می شود. اما علی رغم عرضه زودتر موبایل نوت، سامسونگ توسعه گلکسی اس 10 را از همین حالا آغاز کرده و این اسمارت فون با - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نام رمز «Beyond - - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - فراتر» شناخته می شود.

این نام رمز - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - داخلی، تمام خانواده گلکسی اس 10 را در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بر می گیرد که مدل معمولی و مدل پلاس را شامل می شود و در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گزارش ها آمده که سامسونگ برنامه های بزرگی برای این اسمارت فون دارد. پیش از هر چیز، کره ای ها تامین کنندگان خود را از برنامه ریزی برای تعبیه اسکنر اثر انگشت در داخل نمایشگر باخبر کرده اند. برای جلوگیری از بروز مشکل در تولید، سامسونگ - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - با چند - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تامین کننده مختلف همکاری می کند و هر کدام از آنها، - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تامین سفارشات یک منطقه متفاوت را نسبت به - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دیگری برعهده خواهند داشت.

تولیدکننده شماره یک موبایل های هوشمند همچنین به دنبال تعبیه سنسور - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تشخیص عمق سه بعدی -شبیه به آنچه در آیفون X دیده ایم- در گلکسی اس 10 است. اگر این تکنولوژی راه خودش را به پرچمدار سال آتی باز کند، شاهد اموجی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - های واقعیت افزوده به مراتب بهتر و - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نیز بهبود امنیت دستگاه خواهیم بود. با این حال گفتنی است که سامسونگ به - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خاطر هزینه اضافی این سنسور که قیمت دستگاه را تا 50 دلار افزایش می دهد، به تصمیم - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - قاطعی نرسیده.

گذشته از بحث امنیت، گلکسی اس 10 ظاهراً از نظر طراحی شباهت زیادی به گلکسی اس 9 و گلکسی اس 8 خواهد داشت. بنابراین برای پنجمین سال متوالی باید منتظر بدنه ای از جنس شیشه و آلومینیوم باشیم و «نمایشگر بی نهایت» با لبه های خمیده نیز از دیگر مشخصه های ظاهری اس 10 خواهد بود.

در حالی که نخستین پرچمدار سال 2019 سامسونگ تا پیش از ماه فوریه یا مارس از راه نخواهد رسید، کره ای ها یقیناً به وقت زیادی برای ساخت - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - یک پرچمدار - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تمام عیار دسترسی دارند. با این حال، انتظارات رو به افزایش مصرف کنندگان از موبایل های جدید، می تواند به تعویق دستگاه منجر شود تا سامسونگ از توسعه بهترین محصول ممکن اطمینان داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone