🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  3. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  4. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36654.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

معرفی ذن فون Live L1، نخستین موبایل ایسوس مجهز به سیستم عامل اندروید GO

سیستم عامل اندروید GO آمده تا امکان بهره مندی از پشتیبانی نرم افزاری گوگل را برای موبایل های ارزان تر در بازارهای در حال توسعه فراهم کند. حال به تدریج و با ورود برندهای معتبر ...

سیستم عامل اندروید GO آمده تا امکان بهره مندی از پشتیبانی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - نرم افزاری گوگل را برای موبایل های ارزان تر در بازارهای در حال توسعه فراهم کند. حال به تدریج و با ورود برندهای معتبر به این اکوسیستم شاهد گسترش دامنه نفوذ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - و تنوع کاربران آن هستیم.

در همین راستا دیروز کمپانی مطرح ایسوس در کشور اندونزی از ذن فون Live L1 به عنوان نخستین موبایل خود مجهز به سیستم عامل اندورید GO رونمایی کرد. گرچه قیمت این محصول هنوز اعلام نشده، اما به طور قطع بسیاری از فراد با درآمد متوسط قادر به خرید - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - آن خواهند بود.

طبق اعلام سازنده Live L1 قرار است از حدود دو هفته دیگر راهی بازار شود. ضمن این که علاوه بر کشورهای جنوب شرق آسیا، تایوانی ها قصد دارند این محصول را در بازارهای اروپایی نیز عرضه نمایند. البته هنوز نام - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - کشورهای مقصد و زمان آن اعلام نشده است.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان

نخستین موبایل مجهز به اندروید GO - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - ایسوس از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۴۴۰ با نسبت تصویر ۱۸:۹ برخوردار خواهد بود. در بدنه پشتی نیز یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی وظیفه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - ثبت تصاویر و ویدیوها را به عهده دارد. این مسئولیت در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - پنل - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - جلویی بر عهده یک دوربین ۵ مگاپیکسلی گذاشته شده است. ضمناً ایسوس وعده داده که محصول جدیدش از فناوری تشخیص چهره برای باز کردن قفل صفحه نمایش برخوردار باشد.

از همه مهمتر، در زیر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - نمایشگر ذن فون Live L1 چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۴۲۵ به همراه ۱ گیگابایت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است. لازم به ذکر است که نسخه اروپایی این موبایل قرار است - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - با ۲ گیگابایت رم و اندروید 8.1 - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - روانه بازار شود.

وظیفه تامین نیرو برای گجت جدید ایسوس بر عهده یک باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی گذاشته شده. ضمن این که Live L1 دارای دو - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - درگاه برای ورود سیمکارت خواهد بود که یکی از - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - آنها به عنوان محل قرارگیری کارت حافظه microSD نیز قابل استفاده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - است و ظرفیت ذخیره سازی موبایل مذکور را تا - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - ۲ ترابایت افزایش خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone