🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36655.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

پرچمدار جدید اچ تی سی ۲ خرداد از راه می رسد

روز گذشته کمپانی باسابه اچ تی سی با ارسال توییتی رسماً اعلام کرد که پرچمدار بعدی این شرکت قرار است در روز ۲۳ می ۲۰۱۸ مصادف با ۲ خرداد ۹۷ به صورت رسمی رونمایی شود. ...

روز گذشته کمپانی باسابه اچ تی سی با ارسال توییتی رسماً اعلام کرد که پرچمدار بعدی این شرکت قرار است در روز ۲۳ می ۲۰۱۸ مصادف با ۲ خرداد ۹۷ به صورت رسمی رونمایی شود.

موبایل مورد بحث که به احتمال قریب به یقین نام HTC U12 را یدک - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خواهد کشید تا امروز در تصاویر متعددی دیده شده و تا حدود زیادی از مشخصات سخت افزاری آن آگاه هستیم.

شاید یکی از متفاوت ترین خبرها در خصوص یک موبایل پرچمدار در این روزها آن باشد که بدانیم اثری از بریدگی بالای نمایشگر در آن دیده نمی شود و - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - منابع مطمئن از درون کمپانی تایوانی اطمینان داده اند که HTC U12 از این تمایز برخوردار خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

اچ تی سی در کمپین تبلیغاتی خود برای موبایل رده بالای بعدی اش تلاش کرده تا این طور القا کند که محصول آنها چیزی فراتر از اعداد و ارقام مرتبط با ویژگی های سخت افزاری است و آنها خود را ملزم به رقابت با دیگران در - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این عرصه نمی دانند.

با این همه، بر اساس اطلاعات درز کرده تا به امروز می دانیم که پرچمدار ۲۰۱۸ اچ تی سی احتمالاً مجهز به دو جفت دوربین - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دوگانه در بدنه پشتی و در بالای نمایشگر خود خواهد بود. ضمناً می دانیم که کاربران این موبایل خواهند توانست از درگاه حافظه میکرو اس دی برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی موبایل خود استفاده نمایند. به علاوه این که به مانند چند موبایل اخیر، احتمالاً HTC U12 نیز فاقد درگاه هدفون ۳.۵ میلی متری خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

علی رغم این واقعیت که اچ تی سی بخش اعظم واحد توسعه موبایل های خود را به گوگل فروخته، اما همچنان قصد دارد که با هر کیفیت ممکن در بازار تلفن های هوشمند باقی بماند. این که در نهایت سرنوشت این برند باسابقه و محبوب به کجا خواهد - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کشید مشخص نیست، اما می دانیم که HTC U12 پایان کار آنها در این بازار دشوار نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone