🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  2. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  3. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36656.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

هشدار توییتر به کاربران: هر چه سریع‌تر رمز عبورتان را عوض کنید

توییتر از 336 میلیون کاربر خود خواسته تا هر چه سریع‌تر نسبت به تعویض رمز عبور اکانت‌شان اقدام کنند. ظاهرا وجود باگی باعث شده تا پسوورد اکانت‌ها روی یک سیستم داخلی رمزنگاری نشده ذخیره شوند و ...

توییتر از 336 میلیون کاربر خود خواسته تا هر چه سریع‌تر نسبت به تعویض رمز عبور اکانت‌شان اقدام کنند. ظاهرا وجود باگی باعث شده تا پسوورد اکانت‌ها روی یک سیستم داخلی رمزنگاری نشده ذخیره شوند و با وجود اینکه فعلا هیچ نشانه‌ای از سوء استفاده به دست نرسیده اما توییتر درخواست کرده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - تا در کنار تغییر رمز اکانت توییتر، پسوورد تمام سرویس‌هایی که همین رمز را دارند - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - هم تغییر دهید.

از دیشب توییتر طی پیامی در زمان ورود به اکانت، به کاربران هشدار داده که به علت یک باگ پسورد آنها در معرض خطر قرار دارد

با توجه به پست منتشر شده در سایت این کمپانی، آن‌ها برای افزایش امنیت کاربران از عملیات bcrypt استفاده می‌کند؛ bcrypt پسوورد‌ی که کاربر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - به سیستم می‌دهد را با یک سری اعداد و حروف تصادفی جایگزین می‌کند. پروسه‌ای که «هش کردن» نام دارد و طبق گفته توییتر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - یک استاندارد جهانی هم هست.

با این حال به واسطه حضور یک باگ، رمزها پیش از عملیات هش کردن در سیستم داخلی رمزنگاری نشده‌ای ذخیره می‌شدند. توییتر خاطر نشان کرده که - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - اشکال برطرف شده، رمزها پاک شده اند و آن‌ها روی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - برنامه‌ای کار می‌کنند تا دیگر این - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - باگ برنگردد. البته اینکه چند پسوورد لو رفته اند هنوز مشخص نیست.

دو تن از اعضای ارشد توییتر نیز نسبت به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - این اتفاق واکنش نشان دادند و به اعتقاد آن‌ها، اشتراک‌گذاری - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - اطلاعات کافی پیرامون این نقص داخلی برای کمپانی اهمیت داشته - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - است. Parag Agrawal که سمت مدیر ارشد فناوری توییتر را دارد در توییتی گفت: «این اطلاعات را به اشتراک می‌گذاریم تا به مردم کمک کنیم که یک تصمیم آگاهانه نسبت به امنیت اکانت‌شان بگیرند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژاییز نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
وای خدای من، سرویس خدمات تعمیرچی تی سی ال 24CHS/JEI در منزلم خیلی خوب بود! کلا برای تعمیر کولر گازی نمیشه بهتر از این شرکت پیدا کرد. حتی نمیدونستم که رضایت این قدر بالا باشه، ولی الان که گفتم حتما خیالتون راحت باشه و به هیچ عنوان دچار نارضایتی نمیشید. تعمیرچی، شعبه تنکابن، ستاره ده بهش میدم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone