🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  4. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  5. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36657.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اپل واچ باز هم جان یک نفر را نجات داد

همین دو روز پیش بود که درباره دختر نوجوانی در فلوریدا خواندیم که به لطف اپل واچ، بیماری مزمن کلیوی اش کشف شد. حالا گزارشی دیگر درباره نجات جان یک نفر به کمک ساعت هوشمند ...

همین دو روز پیش بود که درباره - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دختر نوجوانی در فلوریدا خواندیم که به لطف اپل واچ، بیماری مزمن کلیوی اش کشف شد. حالا گزارشی دیگر درباره نجات جان یک نفر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به کمک ساعت هوشمند اپل - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - منتشر شده است. - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ظاهرا روز سوم آپریل، - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ویلیام مونزیدلیس 32 ساله مشغول کار در سالن بولینگ خانوادگی خود در محله برانکس نیویورک بوده. در - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تایم استراحت خود دوش می گرفت که احساس سرگیجه و شروع به خونریزی کرد.

در همان زمان، اپل واچ به او گفت که فوراً باید از کمک پزشکی بهره مند - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شود. به محض خروج از حمام، ویلیام موضوع را به مادرش، ننسی اطلاع داد. ننسی به پسرش نگاه کرد که به گفته خودش «مثل روح شده بود» - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و سریعاً به بیمارستان رفت. در ماشین، - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به ویلیام حمله عصبی دست داد و خونریزی بیشتر شد. در واقع پزشکان می گویند او در این مدت 80 درصد از خونش را از دست داده بوده است.

در بیمارستان، انتقال خون به سرعت انجام شد تا ماده بیهوشی به مغزش برسد و برای جراحی فوری آماده شود. مونزیدلیس می گوید حالا «احساسی شبیه به یک میلیون دلار» دارد و - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - با پزشکان توافق نظر دارد که اپل واچ ناجی جانش بوده است.

پزشکان معتقدند از آن جایی که ویلیام - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تا پیش از این در سلامت کامل به سر می برده، ممکن بوده بدون اعلان اپل واچ، علائم بیماری خود را نادیده بگیرد و جانش را از دست بدهد. او حالا امیدوار است افراد منفی نگر نسبت به تکنولوژی، از این داستان درس بگیرند. «امیدوارم داستان من آنها را به استفاده - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از تکنولوژی ترغیب کند. در مورد من، مثل این بود که یک فرشته کوچک در حال تماشایم بود. واقعا دستگاهی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - جادویی بود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone