🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  3. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  4. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36652.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ماهانه 1.8 میلیارد کاربر ثبت شده به تماشای ویدیوهای یوتوب می نشینند

Susan Wojcicki، مدیرعامل یوتوب می گوید که در هر ماه، 1.8 میلیارد کاربر ثبت نام شده به تماشای ویدیوهای این پلتفرم می نشینند و این رقم بدون احتساب افرادی است که حساب کاربری نساخته اند. ...

Susan Wojcicki، مدیرعامل یوتوب می گوید که در هر ماه، 1.8 میلیارد کاربر ثبت نام شده به تماشای ویدیوهای این پلتفرم می نشینند و این رقم بدون احتساب افرادی است که حساب - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر محمودآباد استان مازندران - کاربری نساخته اند. خانم Wojcicki دستیابی به این موفقیت را در کنفرانس Brandcast یوتوب اعلام کرد و ضمناً به چند رکوردشکنی دیگر مثل رکورد 41 میلیون - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر محمودآباد استان مازندران - تماشاگر لایو استریم بیانسه، خواننده آمریکایی و نیز عبور ویدیو کلیپ «دسپاسیتو» از مرز 5 میلیارد بازدید اشاره داشت.

یوتوب اواسط سال 2017 میلادی اعلام کرده بود که 1.5 میلیارد کاربر ثبت شده، به صورت ماهانه ویدیوهای این وب سایت را تماشا می کنند. Wojcicki از رویداد Brandcast استفاده کرد تا اشاره ای به برخی از مشکلات اخیر یوتوب داشته باشد؛ مسائلی نظیر محتویات نامناسب برای کودکان و تئوری های توطئه در این پلتفرم:

«این تاثیر باز بودن یک پلتفرم است؛ چنین پلتفرمی [اقصی نقاط] جهان را به گونه ای به یکدیگر نزدیک می کند که قبلاً امکان پذیر نبود. اما ما متوجه شده ایم که باز بودن، چالش هایی هم به همراه می آورد، همانطور که برخی تلاش بر سو استفاده از سرویس های ما داشته اند. این موضوع شدیداً برای من و هرکس دیگر در یوتوب اهمیت دارد که ما به شکلی مسئولیت پذیرانه رشد کنیم.»

Wojcicki به تغییراتی مثل افزودن گزینه Youtube Kids برای کودکان و نیز استخدام 10 هزار مدیر محتوا اشاره می کند که ظاهراً در دستور کار قرار داشته و در آینده نزدیک - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر محمودآباد استان مازندران - عملی می شوند. «هیچ دستورالعملی برای چگونگی فعالیت یک پلتفرم باز در ابعاد ما وجود ندارد، اما آنطور که من به موضوع فکر میکنم، حیاتی است که ما در طرف درست تاریخ باشیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone