🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  3. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  4. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  5. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36649.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

افشای تصاویری جدید از موبایل G7 ThinQ ال جی چند ساعت مانده به رونمایی

در حالی که چند ساعت بیشتر تا رونمایی رسمی از موبایل جدید ال جی یعنی G7 ThinQ باقی نمانده دو تصویر زنده جدید از این موبایل که آن را آماده نمایش عمومی نشان می دهد ...

در حالی که چند ساعت بیشتر تا رونمایی رسمی از موبایل جدید ال جی یعنی G7 ThinQ باقی نمانده دو تصویر زنده جدید از این موبایل که آن را آماده نمایش عمومی نشان می دهد در فضای مجازی منتشر شده است.

قرار است امروز و در شهر نیویورک علاوه بر پرچمدار جدید نسخه ای به روز شده از فبلت کره ای ها یعنی V35 ThinQ و احتمالاً عضوی تازه از خانواده میان رده های Q7 نیز رونمایی شوند.

همان طور که از تصاویر مشخص است موبایل - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پرچمدار ال جی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مجهز به یک نمایشگر بزرگ با حاشیه های نسبتاً ناچیز است. ضمناً در بالای نمایشگر شاهد تعبیه یک شکاف برای جایگیری دوربین جلویی، سامانه تشخیص چهره، سنسور مجاورتی و سنسور تشخیص روشنایی محیط هستیم. گرچه به کمک یک طرفند نرم افزاری - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می توان این شکاف را ناپیدا کرد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

نکته جالب توجه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دیگر در خصوص G7 ThinQ تعبیه دکمه اختصاصی برای فعال سازی دستیار صوتی هوشمند گوگل اسیستانت است، چیزی که پیش از این هم وعده آن داده شده - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بود.

در بخش پشتی هم همه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - چیز مطابق انتظارها است. از جمله دوربین دوگانه و تعبیه حسگر اثر انگشت در زیر آن. جنس این بخش هم از شیشه است. گفته شده در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پشت هر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دو لنز دوربین اصلی سنسورهای ۱۶ مگاپیکسلی جا خوش کرده اند.

انتظار می رود پرچمدار جدید ال جی با چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شود. - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گفته شده G7 ThinQ کره ای ها - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از حدود دو هفته دیگر در دسترس خریداران قرار خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone