🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36421.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

جایزه باگ یابی 36 هزار دلاری گوگل به جوان اروگوئه ای رسید

گوگل به تازگی جایزه باگ یابی خود را به یک جوان اروگوئه ای اهدا کرده. این جایزه 36 هزار دلاری برای یافتن باگی در یکی از سیستم های گوگل پرداخت شده است. جایزه مذکور در ...

گوگل به تازگی جایزه باگ یابی خود را به یک - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - جوان اروگوئه ای اهدا کرده. این جایزه 36 هزار دلاری برای یافتن باگی در یکی از سیستم های گوگل پرداخت شده است.

جایزه مذکور در برنامه «Bug bounty program» پرداخت شده که بر اساس - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - آن به افرادی که باگ های خاصی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - را پیدا کرده و گزارش کنند، جوایز نقدی اهدا - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - می شود. باگی که «ایزِگیِل پِریرا» کشف کرده به او امکان تغییر در سیستم های داخلی گوگل را می داده است.  این پنجمین باری است که باگ های گزارش شده توسط پریرا مورد قبول گوگل واقع شده و البته این مورد بیشترین سود را برای او داشته است.

پِریرا در 10 سالگی صاحب یک کامپیوتر شد و از سن11 سالگی به کلاس های مقدماتی برنامه نویسی رفت. در سال های پس از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - آن نیز یادگیری برنامه نویسی را ادامه داد.در سال 2016 پس از اینکه در مسابقه کد نویسی برنده شد، گوگل او - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - را به مقر خود در کالیفرنیا فرا خواند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان

پریرا که جایزه باگ یابی 36 هزار و 337 - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - دلاری را برنده شده، این باگ را در اوایل سال جاری - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - میلادی یافته. با این حال گوگل اکنون که این مشکل را رفع کرده، خبر از این باگ داده است. پریرا پیش از این در تیر تا مرداد ماه سال 96 نیز جایزه ای 10 هزار دلاری را برنده شده بود. پریرا اکنون به تحصیل در رشته کامپیوتر در دانشگاه مشغول است.

او در نهایت امیدوار است مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته امنیت کامپیوتری دریافت نماید. البته همچنان در وقت های آزاد به باگ یابی ادامه خواهد داد. پریرا اکنون در تالار مشاهیر گوگل رتبه 12 را به خود تخصیص داده است.

گوگل در سال 2017 برای یافتن باگ ها مبلغ 2.9 میلیون دلار را به 274 محقق مختلف اهدا کرده بود. بیشترین مبلغ این جوایز 112 هزار و 500 دلار بود.

 

تماشا کنید: پلان؛ آشنایی با حفره - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - های امنیتی اسپکتر و ملتداون در پردازنده ها

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone