🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18255.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

آیا سرویس استریم موسیقی ساوندکلاود فیلتر شده است؟

ظاهرا باید ساوندکلاود را به لیست سرویس‌های فیلتر شده اضافه کرد. طی چند روز گذشته این سرویس پخش موسیقی از دسترس کاربران ایرانی خارج شده است. امروز با نگاهی به شبکه‌های اجتماعی می‌توان دید که ...

ظاهرا باید ساوندکلاود را به لیست سرویس‌های فیلتر شده اضافه کرد. طی چند روز گذشته این سرویس - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس - پخش موسیقی از دسترس کاربران - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس - ایرانی خارج شده است. امروز با نگاهی به شبکه‌های - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس - اجتماعی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس - می‌توان دید که تعدادی از کاربران درباره این موضوع اطلاع‌رسانی کرده‌ و گفته‌اند که حالا مثل سابق به این سرویس دسترسی ندارند.

کاربران در توییتر می‌گویند که برای دسترسی به ساوندکلاود نیازمند تغییر IP هستند و این در حالی است که تا پیش از این بدون محدودیت می‌توانستند از خدمات ساوندکلاود استفاده کنند.

کاربران ایرانی زمانی که یک سرویس یا اپلیکیشن از دسترس خارج می‌شود معمولا با این پرسش مواجه می‌شوند که مشکل از تحریم‌هاست یا - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس - فیلترینگ. با توجه به اینکه کاربران تا روزهای گذشته می‌توانستند از این پلتفرم استفاده کنند ولی حالا سایت ساوندکلاود با IP داخلی باز نمی‌شود، در نتیجه به احتمال زیاد قرعه به نام فیلترینگ افتاده است.

اما در صورتی که فیلترینگ قطعی باشد، این دومین - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس - باری است که شاهد مسدود شدن دسترسی به ساوندکلاود در کشور هستیم. اگر از کاربران قدیمی ساوندکلاود باشید، احتمالا مهر ماه ۹۶ را به خاطر دارید که این سرویس در ایران رفع فیلتر شد و از آن زمان تا امروز کاربران بدون محدودیت از آن استفاده می‌کردند.

ساوندکلاود یک پلتفرم اشتراک‌گذاری و استریم موسیقی و انتشار پادکست است که ۱۳ سال قدمت دارد و به نظر می‌رسد که حالا باید آن را هم به فهرست طویل و دراز سرویس‌های فیلتر شده در ایران اضافه کنیم؛ اتفاقی که قطعا برای فعالان عرصه موسیقی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس - خوشحال‌کننده نیست.

تا این لحظه هنوز اظهار نظری رسمی در خصوص این موضوع منتشر نشده و تلاش دیجیاتو برای گفتگو با افراد آگاه تاکنون بی‌نتیجه بوده است. به محض انتشار جزییات بیشتر از این موضوع شما را با به‌روزرسانی خبر در جریان خواهیم گذاشت.

تا آن زمان، شما می‌توانید درباره وضعیت دسترسی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس - خود به این سرویس، جزییات - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس - بیشتری را با - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس - دیجیاتو در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دلجو نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام و عرض ادب روز بخیر آیا یه سوال داشتم مختارآباد مرودشت خدمات دارید
پاسخ: بله در مختارآباد شهر مرودشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone