🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11802.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

توسعه سیستم راکتی استخراج آب برای سکونت در ماه [تماشا کنید]

همکاری جدیدی بین کمپانی‌های تکنولوژی فضایی به نتیجه‌ای برای مهاجرت انسان به فضا رسیده است. این همکاری منجر به ابداع روشی برای استخراج آب از کره ماه شده است. شرکت فضایی Masten ،Honeybee Robotics و ...

همکاری جدیدی بین کمپانی‌های تکنولوژی فضایی به نتیجه‌ای برای مهاجرت انسان به فضا رسیده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سلفچگان استان قم - است. این همکاری منجر به ابداع روشی برای استخراج آب - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سلفچگان استان قم - از کره - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سلفچگان استان قم - ماه شده است. شرکت فضایی Masten ،Honeybee Robotics و Lunar Outpost سیستم استخراج راکتی را تولید کرده‌اند که می‌تواند یخ و آب را از خاک ماه جدا کند.

با تصاویر و نقشه‌هایی که با ماهواره‌ها از کره ماه تهیه کردند، مشخص شد که در مناطق خاصی از این کره آب و یخ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سلفچگان استان قم - به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سلفچگان استان قم - طور فراوان یافت می‌شود. این فضاپیما در ماموریت خود یخ و سنگ‌های یکی از این مناطق را با حرارت مستقیم ذوب می‌کند. با ایجاد یک محفظه فشار روی سطح ماه و حفر آن تا عمق دو متر، این دستگاه می‌تواند در یک سال چیزی حدود ۴۲۰ هزار کیلوگرم از آب ماه را استخراج - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سلفچگان استان قم - کند.

ذراتی که در این فرآیند از سطح ماه بلند می‌شوند، درون محفظه فشار به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سلفچگان استان قم - سمت بالا حرکت می‌کنند. داخل این ماه‌نورد سیستم وکیومی طراحی شده است که می‌تواند ذرات یخ و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سلفچگان استان قم - آب را از خاک ماه جدا کند. استخراج - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سلفچگان استان قم - آب یکی از مهم‌ترین راه‌حل‌های بشر برای سکونت در ماه و در نهایت سایر کره‌های فرازمینی است.

استخراج آب از قمر زمین می‌تواند حضور - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سلفچگان استان قم - با ثباتی را روی آن رقم بزند. می‌توان از این آب برای آشامیدن، سوخت فضاپیما - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سلفچگان استان قم - و سایر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سلفچگان استان قم - منابع حیاتی مورد نیاز انسان استفاده کرد. همچنین از این روش می‌توان برای استخراج سایر مواد درون سنگ و خاک ماه مانند اکسیژن و متان نیز استفاده کرد.

شرکت مستن گفته که بیش از یک دهه روی طراحی و تولید این ماه‌نورد وقت گذاشته است و با شبیه‌سازی سنگ‌های ماه در آزمایشگاه‌ها، - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سلفچگان استان قم - توانسته داده‌های مورد نیاز برای استخراج آب از ماه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سلفچگان استان قم - را تهیه کند. این شرکت ادعا می‌کند - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سلفچگان استان قم - که سیستمی که طراحی کرده می‌تواند نسبت به دریل‌ها مقرون به صرفه‌تر و حتی حمل و نقل آن تا ماه راحت‌تر باشد.

در نهایت باید گفت که همچنان تاثیرات محیط زیستی این استخراج‌های عظیم مشخص نشده است - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سلفچگان استان قم - و باید منتظر تاییدیه سازمان‌های مربوطه باشیم.

- تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سلفچگان استان قم -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone