🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11799.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری از پرداخت عوارض معاف شدند

با پیگیری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بر اساس قانون مالیات بر ارزش افزوده که به تازگی به تصویب مجلس رسیده، شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری از پرداخت عوارض معاف شدند ...

 در این مصوبه آمده است: «عایدی و عوارض ارزش افزوده دریافتی از شرکت‌های فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری پس از واریز به خزانه‌داری کل کشور به صورت صد - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسالم استان گیلان - در صد به همان پارک بابت ایجاد توسعه و - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسالم استان گیلان - نگهداری زیرساخت ها و فضاهای عمومی آموزشی پژوهشی و فناوری و ارائه خدمات شهری اختصاص می‌یابد.»

در ادامه می‌خوانیم: «آیین نامه اجرایی این تبصره ظرف سه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسالم استان گیلان - ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون توسط معاونت علمی  و فناوری ریاست جمهوری با همکاری وزارت علوم و وزارت بهداشت تهیه می‌شود و به تصویب هیئت وزیران خواهد رسید.»

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسالم استان گیلان

با این قانون، - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسالم استان گیلان - مالیات ناشی از ارزش افزوده فروش شرکتهای پارکی که از - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسالم استان گیلان - سوی پارک‌ها به خزانه‌داری دولت پرداخت می‌شد مجددا به پارک‌ها برای تقویت زیرساخت‌های آنها اختصاص خواهد یافت.

تصویب این موضوع از آنجا اهمیت دارد که پارک‌های علم و - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسالم استان گیلان - فناوری که دارای محدوده مشخص و محصور - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسالم استان گیلان - هستند - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسالم استان گیلان - از خدمات شهرداری‌ها - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسالم استان گیلان - بهره‌مند نمی‌شوند، از این رو هزینه تأمین تأسیسات عمومی و ارائه خدمات شهری پارک‌ها می‌بایست از محل بودجه عمومی پارک تأمین شود که این روش علاوه بر این که معمولا پارک‌ها را با کمبود اعتبار مواجه کرده همواره تأمین زیرساخت‌های شهری پارک‌های علم و فناوری را با مشکلات متعدد روبرو کرده است.

اما با ابلاغ و اجرای این قانون، گام بزرگی در زمینه ایجاد درآمد پایدار برای پارک‌های علم و فناوری کشور به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسالم استان گیلان - منظور ایجاد و نگهداری زیرساخت لازم برای شرکت‌های دانش‌بنیان برداشته شد که موجب رونق بیش از پیش پارک‌ها  و ارتقاء خدمت‌رسانی به واحدهای فناور مستقر در آنها خواهد شد.

همچنین با پیگیری معاونت علمی و فناوری، سهم مالیات بر ارزش افزوده خدمات صندوق‌های پژوهش و فناوری کشور نیز مشمول معافیت قرار گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone