🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11798.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

انتشار تصاویری از نمونه اولیه نسل اول اپل واچ با بدنه سرامیکی

نسل اول اپل واچ در سال ۲۰۱۵ در نسخه‌های آلومینیومی، استیل ضدزنگ و طلای ۱۸ عیار به بازار آمد اما به نظر می‌رسد که اپل از همان ابتدا مدل‌های دیگری را برای این دستگاه در ...

نسل اول اپل واچ در سال ۲۰۱۵ در نسخه‌های آلومینیومی، استیل ضدزنگ و طلای ۱۸ عیار به بازار آمد اما به نظر می‌رسد که اپل از همان - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر داراب استان فارس - ابتدا مدل‌های دیگری را برای این دستگاه در نظر داشت. تصاویر نمونه اولیه این ساعت هوشمند که اخیرا به سطح اینترنت راه یافته مدل سرامیکی ساعت اپل را نشان می‌دهد.

به گزارش کاربر DongleBookPro در توییتر که پیش‌تر هم تصاویری از نمونه‌های اولیه محصولات اپل را به نمایش گذاشته بود، نسخه سرامیکی اپل - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر داراب استان فارس - واچ بسیار شبیه نسخه‌ای است که در نسل دوم عرضه شد. منتها دستگاهی که در این تصاویر می‌بینید، یک نسخه اولیه از اپل واچ سرامیکی است که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده بود.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر  داراب استان فارس

اپل مدل سرامیکی را برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ به اپل واچ سری ۲ اضافه کرد. ولی حالا این نمونه اولیه نشان می‌دهد که مسئولان - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر داراب استان فارس - اپل این ایده را - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر داراب استان فارس - از همان ابتدا در سر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر داراب استان فارس - داشتند. البته در پشت این دستگاه هم مثل اکثر نمونه‌های اولیه اپل واچ عبارت پیش‌فرض Lorem Ipsum قرار گرفته و خبری از لوگوی اپل نیست. کوپرتینویی‌ها با این کار سعی می‌کنند از افشای محصولات معرفی‌ نشده و انتساب آن‌ها به خودشان جلوگیری کنند.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر  داراب استان فارس

نکته جالب توجه این‌که نسل اول اپل واچ سرامیکی ظاهرا - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر داراب استان فارس - هنوز کار می‌کند و به نرم‌افزار داخلی اپل مجهز است. اپل با معرفی نسخه‌های قرمز - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر داراب استان فارس - و آبی در اپل واچ سری ۶ فروش نسخه سرامیکی را متوقف کرد. البته اپل واچ سری ۴ هم هرگز نسخه سرامیکی نداشت.

اپل حالا مشغول کار روی نسخه بعدی اپل واچ است که احتمالا به جای حسگرهای جدید شارژدهی بیشتری خواهد داشت. ساعت هوشمند بعدی کوپرتینویی‌ها با فناوری SiP از پردازنده کوچک‌تری استفاده خواهد کرد که امکان استفاده از باتری بزرگ‌تر را فراهم می‌کند. همچنین، انتظار داریم که اپل واچ سری ۷ تغییرات ظاهری قابل توجهی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر داراب استان فارس - داشته باشد و مثل آیفون ۱۲ و آیپد پرو از بدنه‌ای با لبه‌های تخت استفاده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ب نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوبید؟ سایت ***** مایکروفر گرنیه BM589S11X شما را با نازلترین قیمت و بهترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone