🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11800.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

پهپاد DJI Mini SE با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و قیمت مقرون به‌صرفه معرفی شد

DJI بزرگترین تولیدکننده پهپاد در جهان است که سالانه محصولات زیادی را روانه بازار می‌کند. حالا این کمپانی از جدیدترین پهپاد خود به نام DJI Mini SE رونمایی کرده که در برخی بازارها مانند برزیل ...

DJI بزرگترین تولیدکننده پهپاد در جهان است که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - سالانه محصولات زیادی را روانه بازار می‌کند. حالا این کمپانی از جدیدترین پهپاد خود به نام DJI Mini SE رونمایی کرده که در برخی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - بازارها مانند برزیل و مالزی به فروش می‌رسد.

به گفته DJI، این پهپاد برای - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - کاربران مبتدی توسعه پیدا کرده و کشورهای در حال توسعه را هدف قرار داده است. این پهپاد قابلیت‌های پایه را با قیمت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - مقرون به‌صرفه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد پهپاد DJI Mini SE همان DJI Mavic Mini با - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - کمی تغییرات است که البته با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی

ظاهرا DJI از قطعات داخلی Mavic Mini و طراحی ظاهری Mini 2 برای این محصول استفاده کرده تا در برابر وزش باد مقاومت بالاتری از خودش نشان دهد.

با وجود قیمت پایین‌تر، همچنان با مشخصات قابل قبولی روبه‌رو هستیم که شامل قابلیت‌های مهم Mavic Mini - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - می‌شود. این پهپاد جدید به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 2.7K مجهز شده و می‌تواند تا ۳۰ دقیقه پرواز کند. برد بی‌سیم آن نزدیک به ۴ کیلومتر است و از گیمبال ۳ محوره بهره می‌برد. وزن این پهپاد هم نزدیک به ۲۵۰ گرم است.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی

فروش پهپاد DJI Mini SE در مالزی شروع شده و قیمتی نزدیک به ۳۲۵ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - دلار دارد که در مقایسه با قیمت‌های فاش شده در گذشته بیشتر است. در گذشته قیمت این - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - دستگاه در والمارت ۲۹۹ دلار به چشم خورده بود.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی

این پهپاد در کشورهای محدودی به فروش می‌رسد. برای - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - مثال در حالی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - که کاربران در روسیه به آن دسترسی پیدا می‌کنند، افراد در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - دیگر کشورهای اروپایی مانند بریتانیا نمی‌توانند آن را تهیه کنند. انتظار می‌رود - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - این محصول با استقبال مناسبی از سوی خریداران مواجه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone