🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11801.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ برگزاری مراسم آنپکد بعدی سامسونگ مشخص شد: رونمایی از گوشی‌های تاشو

مدت‌ها شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعاتی درباره تاریخ رونمایی از نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ بودیم و حالا تاریخ مراسم آنپکد بعدی کره‌ای‌ها مشخص شده است. این مراسم در تاریخ ۲۰ مرداد ساعت ۱۸:۳۰ به ...

مدت‌ها شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعاتی درباره تاریخ رونمایی از نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ بودیم و حالا تاریخ مراسم آنپکد - تعمیرات لباسشویی سام در شهر هرسین استان کردستان - بعدی کره‌ای‌ها مشخص شده است. این مراسم در تاریخ ۲۰ مرداد ساعت ۱۸:۳۰ - تعمیرات لباسشویی سام در شهر هرسین استان کردستان - به وقت تهران برگزار خواهد شد.

در پوستر مربوط به این مراسم که به گفته یک - تعمیرات لباسشویی سام در شهر هرسین استان کردستان - رسانه کره‌ای توسط سامسونگ تایید شده، نام محصولات حاضر در آن به وسیله هشتگ مشخص شده‌اند که شامل گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد - تعمیرات لباسشویی سام در شهر هرسین استان کردستان - ۳، - تعمیرات لباسشویی سام در شهر هرسین استان کردستان - زد فلیپ ۳، ایرباد گلکسی بادز ۲ و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ می‌شود که اخیرا رندرها و همچنین قیمت آن افشا شده. علاوه بر این، می‌دانیم سامسونگ در نسل جدید گلکسی واچ از رابط کاربری One UI Watch استفاده خواهد - تعمیرات لباسشویی سام در شهر هرسین استان کردستان - کرد.

سامسونگ امسال از نسل جدید گلکسی نوت رونمایی نخواهد کرد، بنابراین توجهات روی نسل بعدی گلکسی زد فولد خواهد بود و کره‌ای‌ها هم می‌خواهند از این فرصت استفاده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر هرسین استان کردستان - کنند. در همین راستا پشتیبانی از قلم S Pen به گلکسی زد فولد ۳ اضافه می‌شود.

طبق شایعات، گلکسی زد فولد ۳ به دو نمایشگر امولد مجهز می‌شود: نمایشگر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر هرسین استان کردستان - درونی ۷.۵۵ اینچی و بیرونی ۶.۲۳ اینچی. این دستگاه همچنین از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر هرسین استان کردستان - چیپ اسنپدراگون ۸۸۸، ۱۲ گیگابایت رم و اندروید ۱۱ بهره می‌برد.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر هرسین استان کردستان

در بخش دوربین سامسونگ برای - تعمیرات لباسشویی سام در شهر هرسین استان کردستان - گوشی تاشو پرچمدارش از ۵ دوربین استفاده خواهد کرد که شامل سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی روی پنل پشتی می‌شود. زیر نمایشگر داخلی دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد و برای نمایشگر بیرونی، یک دوربین سلفی ۱۰ سلفی درنظر گرفته می‌شود.

با توجه به رندرهای منتشر شده، از طراحی این دستگاه اطلاع داریم. علاوه بر این، انتظار می‌رود سامسونگ آن را با قیمت پایین‌تری نسبت به نسل قبلی روانه بازار کند.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر هرسین استان کردستان

دیگر گوشی تاشو سامسونگ، - تعمیرات لباسشویی سام در شهر هرسین استان کردستان - گلکسی زد فلیپ ۳ است که انتظار می‌رود به اسنپدراگون ۸۸۸، ۸ گیگابایت رم و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود. این دستگاه همچنین از نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی و نمایشگر بیرونی ۱.۹ اینچی بهره می‌برد.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر هرسین استان کردستان

سامسونگ همچنین در مراسم مرداد ماه خود از گلکسی واچ ۴ رونمایی می‌کند که شامل مدل کلاسیک هم می‌شود. در کنار - تعمیرات لباسشویی سام در شهر هرسین استان کردستان - انتشار رندرهای مدل عادی و کلاسیک، اخیرا قیمت آن‌ها هم افشا شده است.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر هرسین استان کردستان

در نهایت باید منتظر گلکسی بادز ۲ باشیم که در رنگ‌های متنوع از راه می‌رسد. اخیرا قیمت این ایرباد بی‌سیم - تعمیرات لباسشویی سام در شهر هرسین استان کردستان - هم افشا شده است.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر هرسین استان کردستان

یکی از دستگاه‌های غایب در این مراسم، گلکسی S21 FE است که البته شایعات به معرفی دیرهنگام آن اشاره می‌کنند. علاوه بر این، احتمالا کره‌ای‌ها - تعمیرات لباسشویی سام در شهر هرسین استان کردستان - برای آن چیپ اگزینوس و نه اسنپدراگون درنظر می‌گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پیروزه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
دور و بر روستای سراب علی آباد هرسین تعمیر دارید
پاسخ: بله در روستای سراب علی آباد شهر هرسین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر ساشا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ میتونم یه سوال بپرسم تعمیرگاه شما لک هرسین تعمیرات داره
پاسخ: بله در لک شهر هرسین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone