🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11796.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

توییتر قابلیت‌های جدیدی به سرویس Super Follows اضافه می‌کند

توییتر چندی پیش قابلیت ثبت نام برای سرویس Super Follows را در اختیار کاربران خود قرار داد. حالا گزارشی تازه از اضافه شدن ویژگی‌های انحصاری و جدید به این سرویس پولی خبر می‌دهد. قابلیت «سوپر ...

توییتر چندی پیش قابلیت ثبت نام برای سرویس Super Follows را در اختیار - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آستارا استان گیلان - کاربران خود قرار داد. حالا گزارشی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آستارا استان گیلان - تازه از اضافه شدن ویژگی‌های انحصاری و جدید به این سرویس پولی خبر می‌دهد.

قابلیت «سوپر فالو» به کاربران اجازه می‌دهد در ازای پرداخت ماهانه ۴.۹۹ دلار به محتواهای اختصاصی و بحث‌های ویژه اعضای توییتر دسترسی داشته باشند. این شبکه اجتماعی در تلاش است که با این قابلیت توییت‌ها را فقط در اختیار کسانی قرار دهد که هزینه دسترسی به اطلاعات را - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آستارا استان گیلان - پرداخت کرده‌اند.

توییتر حالا در حال آزمایش سیستمی است که در صورت مواجهه با محتواهای انحصاری با اطلاعیه‌ای به شما خبر می‌دهد که برای دسترسی به این محتوا باید اشتراک کاربر را تهیه کرده باشید. با این ویژگی فقط افرادی که هزینه لازم را - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آستارا استان گیلان - پرداخته‌اند می‌توانند - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آستارا استان گیلان - به محتوای توییت دسترسی یافته و پاسخ‌های آن را ببینند. قابلیت سوپر فالو همچنین امکان دسترسی ویژه به بخش - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آستارا استان گیلان - Spaces، خبرنامه Fleet و تخفیف در خرید کالاها - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آستارا استان گیلان - را فراهم می‌کند.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آستارا استان گیلان

افزون بر این، در گزارش امروز دوباره می‌توانیم نیم‌نگاهی به قابلیت واکنش‌ها یا Reactions داشته باشیم که شکل جدیدی از تعامل با توییت‌هاست. قبلا به شما گفته بودیم که این شرکت در حال کار روی قابلیتی شبیه واکنش‌های فیسبوک است که به شما اجازه می‌دهد در کنار لایک با ایموجی‌های بیشتری با توییت‌ها تعامل داشته باشید.

دیروز در گزارشی اعلام شد که اینستاگرام هم به دنبال ارائه قابلیت استوری‌های انحصاری یا Exclusive Stories است. این ویژگی به محتواسازان اجازه می‌دهد تا برخی از محتواهای خود را فقط در ازای دریافت هزینه به مشترکان خاص خودشان نشان دهند.

توییتر از ابتدای سال ۲۰۲۱ در حال کار روی قابلیت‌های متنوعی مثل Spaces، خبرنامه‌های - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آستارا استان گیلان - انحصاری و Tip Jars بوده تا درآمدزایی را برای محتواسازان ممکن کند. با این حال، این شرکت سهم خودش را از این درآمدها - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آستارا استان گیلان - برمی‌دارد و در iOS باید سهم اپ استور هم پرداخت شود. توییتر همچنین سرویسی به نام توییتر بلو را در اختیار کاربران قرار داده که در ازای پرداخت هزینه ویژگی‌هایی مثل ویرایش توییت را ارائه می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone