تعمیرات یخچال باکنشت در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37257.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نخستین آزمایش اتومبیل های خودران در شرایط برفی با موفقیت انجام شد

کمپانی روسی Yandex اخیراً نخستین تست موفقیت آمیز اتومبیل های خودران خود را در مسکو پشت سر گذاشته است. در این تست که ویدیویی از آن نیز در فضای مجازی منتشر شده، Yandex به دستاورد ...

کمپانی روسی Yandex اخیراً نخستین تست موفقیت آمیز اتومبیل های خودران خود را در مسکو پشت سر گذاشته است. در این تست که ویدیویی از آن نیز در فضای مجازی منتشر شده، Yandex به دستاورد مهمی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - رسیده و نشان داده که اتومبیل های خودران می توانند در شرایط دشوار برفی نیز با موفقیت به کار خود ادامه دهند.

این کمپانی روسی در بلاگ پست تازه خود می نویسد که اتومبیل خودران Yandex.Taxi توانسته پس از یک کولاک بزرگ، به راحتی در خیابان های مسکو حرکت کرده و با چراغ های ترافیک، عابران پیاده، اتومبیل های پارک شده و سایر خطرات خیابان های برفی و یخی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تعامل داشته باشد. «این تست، که هنگام بارش اندک برف و در دمای منفی 6 درجه سلسیوس انجام شد، تستی پیشرفته برای چالش کشیدن اتومبیل در آب و هوای زمستان و در مسیرهای عمومی بود.»

طی سال گذشته میلادی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و پس از سه یک درگیری سه ساله بر سر سهم از بازار، Yandex بالاخره توانست وسعت عملیات های اوبر را در روسیه کاهش دهد و خود به بازیگر اصلی سرویس های هم سفری آنلاین در این کشور تبدیل شود. گفته می شود Yandex ارزشی معادل 3.75 میلیارد دلار داشته و در 127 شهر از شش کشور (شامل روسیه، آذربایجان، ارمنستان، بلاروس، گرجستان و قزاقستان) به سرویس دهی می پردازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone