تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20781.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ظرفیت احتمالی باتری‌‌های سری آیفون ۱۲ مشخص شد؛ ضعیف‌تر از آیفون ۱۱

همزمان با نزدیک شدن به رونمایی رسمی از آیفون ۱۲، شایعات و گزارشات پیرامون آن با سرعت بیشتری منتشر می‌شوند. در جدیدترین شایعه جزئیات باتری سری آیفون ۱۲ لو رفته که اگر صحت داشته باشد، ...

همزمان با نزدیک شدن به رونمایی رسمی از - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - آیفون ۱۲، شایعات و گزارشات پیرامون آن با سرعت بیشتری منتشر می‌شوند. در جدیدترین شایعه جزئیات باتری سری آیفون ۱۲ لو رفته که اگر صحت داشته باشد، از کاهش حجم باتری‌های این سری نسبت به سری آیفون ۱۱ خبر می‌دهد.

به گزارش - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - سایت کره‌ای ITHome، باتری‌های سه آیفون جدید از آزمایشگاه فناوری صنعتی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - کره (KTL) مجوز دریافت کرده و آزمایشات امنیتی را پشت سر گذاشته‌اند. این سه باتری که توسط رگولاتور کره جنوبی پروانه دریافت کرده‌اند «A2471»، «A2431» و «A2466» نام دارند.

باتری‌های A2471 و A2431 به ترتیب از ظرفیتی برابر با ۲۲۲۷ و ۲۷۷۵ میلی آمپر ساعت برخوردارند. باتری A2466 که بالاترین ظرفیت را دارد، ۳۶۹۷ میلی آمپر ساعتی است.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل

در جرئیات باتری‌ها نوشته شده که توسط شرکت چینی Guangdong Desai Group ساخته شده‌اند و پرظرفیت ترین باتری یعنی A2466 ظاهر L شکل دارد. در حال حاضر مشخص نیست این باتری‌ها در کدام مدل از آیفون ۱۲ به کار گرفته خواهند شد.

نکته قابل توجه اینکه باتری‌های مورد بحث در مقایسه با باتری‌های سری آیفون ۱۱ ظرفیت کمتری دارند. آیفون ۱۱، ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس به ترتیب از باتری ۳۱۱۰، ۳۱۹۰ و ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نیرو می‌گیرند.

شایعه‌ای که به تازگی منتشر شده از تجهیز تمام مدل‌های آیفون ۱۲ - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - به نمایشگر OLED خبر می‌دهد. ممکن است این گوشی در چهار مدل با نام‌های آیفون ۱۲، - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - ۱۲ مکس، - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - ۱۲ پرو و ۱۲ پرو - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - مکس به بازار - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - عرضه شود. بر اساس شایعات، مدل پایه نمایشگر ۵.۴ اینچ و مدل‌های مکس و پرو نمایشگر ۶.۱ اینچی خواهند داشت. مدل پرچمدار نیز که احتمالاً آیفون ۱۲ پرو مکس نام دارد به نمایشگر ۶.۷ اینچی مجهز می‌شود.

شایعاتی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - منتشر شده‌اند مبنی بر اینکه اپل ایرپاد و شارژر را از جعبه آیفون ۱۲ حذف خواهد کرد. با این وجود احتمالاً این گوشی حدود ۵۰ دلار گران تر از نسل قبل و با شروع قیمت ۷۴۹ دلار روانه بازار - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - خواهد شد.

- تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهدین نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ میشه بگید نمایندگی شما آیا اطراف روستای عربلو کندی پارس آباد تعمیرات داره.
پاسخ: بله در روستای عربلو کندی شهر پارس آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone