تعمیرات یخچال هایر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27195.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

افت 3.1 درصدی فروش جهانی اسمارت فون ها؛ چین قربانی اصلی

فروش موبایل های هوشمند در جهان با کاهش مواجعه شده و نه تنها چین از این ماجرا در امان نیست، بلکه شرایط بدتری هم دارد. گزارشی که توسط Canalys منتشر شده نشان می دهد فروش ...

فروش موبایل های هوشمند در جهان با کاهش مواجعه شده و نه تنها چین از این ماجرا در امان نیست، بلکه شرایط بدتری هم دارد. گزارشی که توسط Canalys منتشر شده نشان می دهد فروش تلفن های هوشمند در این کشور به کمترین میزان از سال 2013 یعنی 396 میلیون واحد رسیده و - تعمیرات یخچال هایر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - فروش سه ماهه چهارم به تنهایی - تعمیرات یخچال هایر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از بازه مشابه سال قبل 15 درصد کمتر شده است. این هفتمین سه ماهه پی در پی است که فروش موبایل در این کشور دچار افت می شود در حالی که سال 2017 - تعمیرات یخچال هایر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نیز فروش کلی تلفن ها چهار درصد افت کرده بود.

بالا رفتن میانگین قیمت تلفن های هوشمند از دلایل اصلی این افت به - تعمیرات یخچال هایر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شمار می رود

گزارش یاد شده برای این کاهش فروش دلایل زیادی را نام برده که مهم ترینشان میل کمتر مردم برای به - تعمیرات یخچال هایر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - روز رسانی - تعمیرات یخچال هایر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دستگاه هایشان و کمتر شدن قدرت خرید طبقه متوسط جامعه است. البته این بازار - تعمیرات یخچال هایر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آشفته برندگان اندکی هم دارد، کما اینکه هواوی و ویوو به ترتیب رشد فروش 16 و 9 درصدی را تجربه کردند؛ - تعمیرات یخچال هایر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اوپو هم با افت ناچیز دو درصدی از سقوط محسوس در امان مانده.

تعمیرات یخچال هایر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

در زمینه سهم بازار نیز هواوی، اوپو و ویوو اختلاف معناداری - تعمیرات یخچال هایر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - با رقبا داشتند و به ترتیب 27، 20 و باز هم 20 درصد تلفن های فروخته شده در خاک چین متعلق به - تعمیرات یخچال هایر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - این سه برند بود. در جایگاه های بعدی هم شیائومی و اپل به ترتیب 12 و 9 درصد بازار را در اختیار داشتند.

تعمیرات یخچال هایر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

اما رکود اینجا تمام نخواهد شد، همانطور که این موسسه پیش بینی کرده افت فروش تلفن ها در بازار چین امسال هم ادامه خواهد داشت و با افت سه درصدی - تعمیرات یخچال هایر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از 396 میلیون به 385 میلیون واحد خواهد رسید. دلیل - تعمیرات یخچال هایر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آن هم بالا رفتن میانگین قیمت موبایل ها در آستانه ورود تلفن های 5G به بازار و رسیدن به 400 دلار است.

با این وجود بازار تلفن های هوشمند سراسر هم افول نیست، کما اینکه - تعمیرات یخچال هایر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - گزارشی دیگر نشان می دهد فروش موبایل های هوشمند در هند با رشد ده درصدی از 132 میلیون واحد - تعمیرات یخچال هایر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در سال 2017 به 145.2 میلیون واحد در سال 2018 رسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone