🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19024.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از فناوری Air Charge برای شارژ بی‌سیم گجت‌ها از فاصله چند متری رونمایی کرد

فناوری «Mi Air Charge» شیائومی بر خلاف پدهای شارژ فعلی قادر است چندین دستگاه را به صورت همزمان در شعاع چند متری با توان ۵ واتی شارژ کند. پدهای شارژ کنونی هرچند عنوان بی‌سیم را ...

فناوری «Mi Air Charge» شیائومی بر خلاف پدهای شارژ فعلی قادر است - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فارس استان فارس - چندین دستگاه را به صورت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فارس استان فارس - همزمان در شعاع - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فارس استان فارس - چند متری با توان ۵ واتی شارژ کند.

پدهای شارژ کنونی هرچند عنوان بی‌سیم را یدک میکشند اما واقعیت این است که کارایی آنها تفاوت چندانی با کابل‌ها ندارد و حتی از برخی جهات محدودتر هستند. شیائومی برای تغییر این رویه از - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فارس استان فارس - فناوری Mi Air - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فارس استان فارس - Charge رونمایی کرده که بدون نیاز به تماس فیزیکی با گجت‌ها و از فاصله چند متری می‌تواند آنها را با - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فارس استان فارس - توان ۵ واتی شارژ کند. به گفته این شرکت موانع فیزیکی اختلالی در این روند ایجاد نخواهند کرد و علاوه بر موبایل و تبلت با ساعت یا مچ‌بندهای هوشمند نیز سازگاری دارد.

هدف شیائومی از توسعه این فناوری - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فارس استان فارس - تبدیل اتاق‌ها به فضایی کاملا بی‌سیم است که در آن همه - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فارس استان فارس - اشیا هوشمند از جمله موبایل، اسپیکر، لوازم - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فارس استان فارس - خانگی و غیره بدون نیاز به کابل‌‌های متعدد انرژی مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند. با این حال شیائومی تاکید کرده امسال از عرضه تجاری دستگاه‌های بهره ‌مند از این فناوری خبری نخواهد بود.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فارس استان فارس

اساس این تکنولوژی شارژ بی‌سیم، موقعیت‌یابی فضایی و مخابره انرژی است که در آن پیل شارژ ایزوله‌ ساخت شیائومی با ۵ آنتن تداخل فاز مکان ثبات یا متحرک موبایل را تشخیص داده و با تکیه بر آرایه کنترل فاز شامل ۱۴۴ آنتن، امواج میلیمتری را از طریق بیم‌فرمینگ یا شکل‌دهی پرتور مستقیما به سمت موبایل ارسال می‌کند.

این شرکت دستگاه گیرنده را نیز به آرایه‌ای از آنتن‌های مینیاتوری مجهز کرده است. این بخش شامل آنتن راهنما برای ارسال اطلاعات مکانی با حداقل مصرف انرژی و آرایه‌ای از ۱۴ آنتن دیگر برای دریافت سیگنال موج میلیمتری - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فارس استان فارس - و تبدیل آن به انرژی الکتریکی با کمک پیل شارژ و مدار رکتی‌فایر می‌شود.

شیائومی پیش از این هم با معرفی فناوری شارژ بی سیم ۸۰ واتی توان مهندسی خود را در این زمینه نشان داده است. گسترش این فناوری جدید نیز به اکوسیستمی گسترده از دستگاه‌ها نیاز دارد که خارج از توان شیائومی نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone