🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19023.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

آنر مذاکره با گوگل برای رفع تحریم‌ها را تایید کرد؛ احتمال بالای دستیابی به توافق

«جورج ژائو» مدیر عامل آنر در جریان مصاحبه‌ای مطبوعاتی با تایید مذاکره با گوگل، نسبت به استفاده دوباره از اپ‌ها و سرویس‌های این شرکت ابراز خوشبینی کرد. وی همچنین به این موضوع اشاره کرد که ...

«جورج ژائو» مدیر عامل آنر در جریان مصاحبه‌ای مطبوعاتی با تایید مذاکره با گوگل، نسبت به استفاده دوباره از اپ‌ها و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پاوه استان کردستان - سرویس‌های این شرکت ابراز خوشبینی کرد. وی همچنین به این موضوع اشاره کرد که آنر قصد دارد در بازار گوشی‌های هوشمند پرچمدار با اپل و هواوی رقابت کند.

آنر بعد از استقلال از هواوی، جان تازه‌ای گرفته و تحت فشار تحریم‌های ایالات متحده قرار ندارد. در نتیجه می‌تواند به روزهای بهتری امیدوار باشد.

جورج ژائو مدیر عامل آنر در مصاحبه اختصاصی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پاوه استان کردستان - با یکی از رسانه‌های چینی تایید کرد که این شرکت در حال مذاکره با گوگل است و انتظار می‌رود آنر و گوگل همکاری جدیدی را آغاز کنند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پاوه استان کردستان

این خبر در حالی مطرح می‌شود که از هفته گذشته تاکنون، آنر مجددا همکاری خود را با کوالکام، اینتل، مدیاتک، AMD و برخی دیگر از شرکت‌های حوزه فناوری از سر گرفته است. دستگاه‌های آنر بدون اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل نمی‌توانند در بازارهای اروپایی، آمریکایی و سایر بازارهای - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پاوه استان کردستان - بین‌المللی به فروش خوبی دست پیدا کنند. درنتیجه، مذاکره آنر با گوگل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند وضعیت دستگاه‌های این شرکت را در بازار تغییر دهد.

مجری رسانه چینی در جریان مصاحبه اختصاصی با جورج ژائو، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پاوه استان کردستان - از وی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پاوه استان کردستان - پرسید که آیا نگران تاثیر محدودیت‌های تجاری ایالات متحده است؟ مدیرعامل - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پاوه استان کردستان - آنر در پاسخ به این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پاوه استان کردستان - سوال گفت:

«هیچ دلیلی برای اعمال محدودیت برای یک شرکت فعال در این صنعت وجود ندارد. آنر قوانین تجارت جهانی از جمله معیارهای مربوط به حق مالکیت معنوی، پرداخت مالیات و سایر قوانین را رعایت کرده و مورد توجه قرار می‌دهد، لذا دلیلی برای اعمال - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پاوه استان کردستان - چنین تحریم‌هایی وجود ندارد.»

با وجودی که جورج ژائو به همکاری مجدد آنر با گوکل اشاره کرده است، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پاوه استان کردستان - اما در مورد زمان همکاری مشترک صحبتی مطرح نشده و هنوز مشخص نیست که آنر V40 با خدمات گوگل در خارج از بازار چین عرضه خواهد شد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone