🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19022.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ به فکر توسعه موبایل جدیدی با نمایشگر کشویی دوگانه است

پتنت جدید سامسونگ از تلاش این شرکت برای توسعه موبایل هوشمندی با نمایشگر کشویی دوگانه خبر می‌دهد که مکانیزم کشویی دوگانه آن نسبت به تمامی موبایل‌های کشویی بازار منحصر به فرد و متفاوت است. سامسونگ ...

پتنت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سنقر استان کردستان - جدید سامسونگ از تلاش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سنقر استان کردستان - این شرکت برای توسعه موبایل هوشمندی با نمایشگر کشویی دوگانه خبر می‌دهد که مکانیزم کشویی دوگانه آن نسبت به تمامی موبایل‌های کشویی بازار منحصر به فرد و متفاوت است.

سامسونگ قصد دارد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سنقر استان کردستان - در سال جاری - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سنقر استان کردستان - میلادی چهار موبایل هوشمند با نمایشگر تاشو به بازار عرضه کند. با این وجود به نظر می‌رسد کره‌‌ای‌ها در حال توسعه گوشی هوشمندی با نمایشگر رول شدنی با بهره‌مندی  از مکانیزم جدیدی هستند.

براساس اطلاعات منتشر شده، سامسونگ پتنت جدیدی از موبایل هوشمندی با بهره مندی ار نمایشگر کشویی دوگانه در دفتر مالکیت معنوی (WIPO) به ثبت رسانده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سنقر استان کردستان - است که نمایشگر آن از دو طرف راست و چپ به صورت کشویی جمع می‌شود. با توجه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سنقر استان کردستان - به مستندات - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سنقر استان کردستان - منتشر شده در مورد پتنت، این احتمال وجود دارد که نمایشگر دوگانه دستگاه بتواند به صورت همزمان به سمت عقب و جلو نیز حرکت کند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سنقر استان کردستان

رندرهای سه بعدی و رنگی دستگاه با - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سنقر استان کردستان - توجه به مستندات پتنت توسط «جرمین اسمیت» تهیه شده که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد. نمایشگر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سنقر استان کردستان - جلویی دستگاه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سنقر استان کردستان - از نوع تاشو بوده و جنس قسمت پشتی پنل نیز از مواد انعطاف پذیری مانند فیلم فلزی، پارچه یا چرم خواهد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سنقر استان کردستان - بود.

سامسونگ برای طراحی مکانیزم کشویی از دو سوئیچ دنده‌ای و یک ریل دندانه‌دار برای حرکت و جابه‌جایی نمایشگر استفاده کرده است. نمایشگر تاشو در محفظه‌ای داخلی جمع می‌شود. براساس - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سنقر استان کردستان - اطلاعات منتشر شده وقتی نمایشگر به دو طرف راست و چپ گسترده می‌شود، ابعادی 30 درصد بزرگ‌تر خواهد داشت. در این صورت، یک موبایل معمولی با نمایشگر 6 اینچی به دستگاهی با نمایشگر 8 اینچی تبدیل می‌شود.

یکی از هیجان انگیزترین قسمت‌های طراحی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سنقر استان کردستان - این گوشی هوشمند، حرکت پنل پشتی نمایشگر به سمت جلو و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سنقر استان کردستان - عقب به همراه قاب و نمایشگر جلویی است که آن را از سایر طراحی‌های مربوط به موبایل‌های تاشو و جمع شونده متمایز می‌کند.

باتوجه به اطلاعات پتنت ظاهرا سامسونگ قصد دارد دوربین سلفی را با دوربین اصلی دستگاه ادغام کرده و دیگر خبری از دوربین سلفی در قسمت جلویی نمایشگر نخواهد بود. هرچند در قسمت دیگری از گزارش به این موضوع اشاره شده که ممکن است این موبایل همانند سایر گوشی‌های تاشو قدیمی از حفره روی نمایشگر مخصوص دوربین سلفی بهره ببرد. احتمالا طراحی ماژول دوربین پنل پشتی دستگاه جمع شونده جدید سامسونگ، مشابه طراحی گلکسی S21  خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone