🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36562.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تلاش تازه ZTE در بحبوحه تحریم ها؛ ثبت پتنت موبایلی دیگر با دو بریدگی نمایشگر

دور زدن تحریم ها و مراوده با کشورهایی نظیر کره شمالی از جمله اتهاماتی است که این اواخر علیه شرکت های چینی از جمله ZTE مطرح شده و حسابی آنها را به دردسر انداخته. این ...

دور زدن تحریم ها و مراوده با کشورهایی نظیر کره شمالی از جمله اتهاماتی است که این اواخر علیه شرکت های - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - چینی از جمله ZTE مطرح شده و حسابی آنها را به دردسر انداخته. این اتفاق البته پیامدهای خوبی هم برای چینی ها به دنبال نداشته - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و محروم شدن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از چیپست های پرتوان کوالکام و لغو احتمالی مجوز استفاده از سیستم عامل موبایلی پرطرفدار گوگل را می توان از جمله اصلی ترینشان دانست.

با این حال اما اتفاقات بد ابدا مانع از حرکت رو به جلوی چینی ها نشده چراکه این کمپانی اخیرا پتنت مربوط به موبایل جدیدی را به ثبت رسانده که می تواند در صف تولید ZTE حضور داشته باشد.

این پتنت که در اداره دولتی مالکیت معنوی چین ثبت شده طرحی غیرمعمول را برای اسمارت فون های این شرکت به تصویر کشده و محصولی با دو بریدگی نمایشگر را نشان می دهد که یکی در بخش بالایی و دیگری در پایین نمایشگر خودنمایی می کند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خوی استان آذربایجان غربی

البته ناگفته نماند این دومین پتنت متعلق به ZTE است که محصولی با این خصوصیت را نشان می دهد و به همین خاطر می - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - توان نتیجه گرفت که چینی ها در ساخت چنین موبایلی مصمم هستند. در واقع علیرغم آنکه بریدگی نمایشگر جنجال های زیادی را در میان کاربران به وجود آورده و برخی آن را خصوصیت مثبتی قلمداد نمی کنند ZTE کاملا مصمم است که دو عدد از آن را در موبایل های خود پیاده سازی کند.

گفتنی است پتنت دوم ثبت شده از جانب این شرکت بیشتر تداعی کننده اسنشال فون است و به همین خاطر یک بریدگی کوچک در بخش بالایی و بریدگی اندک بزرگ تری در قسمت انتهایی نمایشگرش دارد که دکمه هوم را در خود جای داده.

پتنت اولیه ای که توسط ZTE به ثبت رسید اما دو بریدگی بزرگ را در قسمت های فوقانی و تحتانی دستگاه نمایش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می داد. در هر حال حتی اگر قرار باشد که یکی از این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دو موبایل بالاخره تولید شوند نمی توان انتظار داشت که تا سال آینده شاهد عرضه شان باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone