🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36564.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اشعار سروده شده توسط هوش مصنوعی حتی کارشناسان را فریب داد

هوش مصنوعی در بسیاری از زمینه ها هنوز نمی تواند انسان را فریب دهد. با این حال محققان مایکروسافت در همکاری با پژوهشگرانی از دانشگاه کیوتو ژاپن تلاش کرده اند نوعی هوش مصنوعی را توسعه دهند ...

هوش مصنوعی در بسیاری - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از زمینه ها هنوز نمی تواند انسان را فریب دهد. با این حال محققان مایکروسافت در همکاری با پژوهشگرانی از دانشگاه کیوتو ژاپن تلاش کرده اند نوعی هوش مصنوعی را توسعه دهند که می تواند با الهام از تصاویر شعر بسُراید. در ادامه افرادی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - را مورد آزمایش قرار دادند تا دریابند آیا تفاوت این شعرها با نمونه های سروده - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شده توسط انسان ها برایشان قابل تشخیص است؟

محققان برای آموزش هوش مصنوعی، از شبکه های عصبی برای تحلیل هزاران شعر سروده شده توسط انسان ها بهره بردند. از سوی دیگر هوش - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مصنوعی به گونه ای آموزش داده شد که برخی از اشعار را با مشاهده یک تصویر به مرتبط ترین شکل ممکن بسراید. در نهایت از انسان ها نیز درخواست کردند شعرهایی را بسرایند.

با - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - همکاری اعضای تحریریه دیجیاتو تلاش کردیم متن اصلی به طرزی شاعرانه - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ترجمه شود که البته با وضعیت شعرهای هوش مصنوعی انتظار چندان بالایی از هیچ کسی نداشته باشید.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

یکی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از شعرها که با نشان دادن تصویر یک - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خرچنگ مرده به هوش مصنوعی سروده شده، به این شرح است:

اکنون من از خود خسته ام

بگذار آبی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بیکران باشم

زیر آسمان عریان شکار شدم

آب سرد و هوای آبی داغ

نوری که سوسو - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می زند - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هرگز نمی رسد

به نظر می رسد ....

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

شعر دیگری که بر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اساس تصویری از یادبود جنگ سروده شده به این شرح است:

در شهری - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بزرگ بودم

می چرخیدم و فریاد می زدم

صدای جاده

مرا با خود برد

کوه ها گذشتند

خیابان ها رفتند

سکوت باریدن گرفت

هنوز سکوت باقیست

فرو رفته در درخشش خود

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

و شعری دیگر که بر اساس تصویر یک چشم انداز معنوی سروده شده:

خورشید می درخشد

باد می رقصد

درختان عریان

و تو می - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - رقصی ...

در انتها شعرهای سروده شده توسط هوش مصنوعی و نیز انسان ها به 500 فرد که شامل 30 متخصص شعر بودند،  نشان داده شد. عجیب اینکه بیشتر این افراد نتوانستند تفاوت بین شعرهای سروده - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شده توسط انسان و نیز هوش مصنوعی را تشخیص دهند. در نهایت باید گفت که برخی از شعرهای سروده شده توسط این هوش مصنوعی مضحک بودند و البته برخی دیگر جالب و پیچیده به نظر می رسیدند.

نظر شما در مورد این اشعار چیست؟ آیا شاعرانه به نظر می - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - رسند یا - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خنده دار؟

 

تماشا کنید: فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی انویدیا بخش های حذف شده تصاویر را - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اصلاح می کند 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone