تعمیرات یخچال بکو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  2. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20705.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

دفاع تیم کوک از اپ استور: برای گرفتن سهم از بازار درگیر «مبارزه خیابانی» هستیم

مدیرعامل اپل در جلسه رسیدگی به انحصارطلبی شرکت‌های بزرگ فناوری، از این شرکت در برابر تهمت‌هایی که به انحصارطلبی در «اپ استور» زده می‌شود دفاع کرد. تیم کوک در این جلسه به ادعاهای منتقدین در ...

مدیرعامل اپل در جلسه رسیدگی به انحصارطلبی شرکت‌های بزرگ فناوری، از این شرکت در برابر تهمت‌هایی که به انحصارطلبی در «اپ استور» زده می‌شود دفاع کرد.

تیم - تعمیرات یخچال بکو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کوک در این جلسه به ادعاهای منتقدین در - تعمیرات یخچال بکو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مورد انحصارطلبی اپ استور پاسخ داد. وی تلاش اپل برای جذب توسعه دهندگان را به «مبارزه خیابانی برای کسب سهم از بازار» تشبیه کرد. او از سیستم عامل اندروید، محصولات مبتنی بر ویندوز و حتی کنسول‌های بازی مثل پلی استیشن و Xbox به عنوان رقبای اپ استور یاد کرد.

کوک گفت: «همانطور که برای جذب مشتری رقابت وجود دارد، برای جذب توسعه دهنده نیز رقابت برقرار است. توسعه دهندگان می‌توانند برای اندروید، ویندوز، Xbox یا پلی استیشن اپ توسعه دهند. ما با رقابت سنگینی در جذب مشتری و توسعه دهنده مواجه هستیم. در واقع رقابت آنقدر سنگین است که می‌توانم آن را به مبارزه خیابانی برای کسب سهم از بازار در کسب و کار موبایل تشبیه کنم.»

تعمیرات یخچال بکو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

«هنک جانسون» نماینده دموکرات کنگره آمریکا از ایالت جورجیا در این جلسه که با حضور مدیران شرکت‌های گوگل، آمازون و فیسبوک برگزار شد، از مدیرعامل اپل در مورد پروسه حذف برنامه‌ها از اپ استور تا پورسانت این شرکت از انتشار برنامه‌ها سوال پرسید. وی خطاب به کوک گفت: «قدرت بالای شما رشد کسب و کارهای کوچک را تعیین می‌کند. فقط اپل می‌تواند - تعمیرات یخچال بکو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تصمیم بگیرد چه برنامه‌ای مجوز قرار گرفتن در اپ استور را دارد.»

جانسون - تعمیرات یخچال بکو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - همچنین با اشاره به دستورالعمل‌ها و فرآیند بررسی برنامه‌ها در اپ استور، اپل را - تعمیرات یخچال بکو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به تبعیض قائل شدن بین توسعه دهندگان متهم کرد و مدعی شد اپل هر طور که دوست داشته باشد قوانین این فروشگاه را اجرا می‌کند.

کوک در پاسخ مدعی شد - تعمیرات یخچال بکو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که اپل با قوانین واضح و شفاف با تمام توسعه دهندگان یکسان برخورد می‌کند: «ما اهمیت زیادی به حریم خصوصی و کیفیت می‌دهیم. ما تمام اپ ها را بررسی می‌کنیم، اما قوانین برای همه یکسان هستند.» وی افزود تهمت تبعیض قائل شدن بین توسعه دهندگان درست نیست و اپل تمام برنامه‌های کوچک و بزرگ را بررسی می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جلبک نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone