🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  2. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43709.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تصویر رسمی موبایل Nokia 8 برای مدت کوتاهی روی وبسایت نوکیا قرار گرفت

در حالی که فاصله زیادی تا ۳۱ جولای (۹ مرداد) و تاریخ احتمالی رو نمایی از موبایل Nokia 8 نداریم، تصویر رسمی نخستین موبایل رده بالای نوکیا برای مدت کوتاهی در وبسایت چینی این شرکت ...

در حالی که فاصله زیادی تا ۳۱ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - جولای (۹ مرداد) و تاریخ احتمالی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - رو نمایی از موبایل Nokia 8 نداریم، تصویر رسمی نخستین موبایل رده بالای - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نوکیا برای مدت کوتاهی در وبسایت چینی این شرکت قرار گرفت. اتفاقی که در شرف رونمایی بودن این موبایل هوشمند را بیش از پیش تایید می نماید.

همان طور که پیش تر می دانستیم، نخستین پرچمدار نوکیا شباهت قابل توجهی با موبایل Nokia 6 دارد، گرچه حاشیه های نسبتاً زیاد بالا و پایین نمایشگر، چهره ای نسبتاً قدیمی به آن می دهد. البته نمای پشتی Nokia 8 کاملاً متفاوت خواهد بود، چرا که در این بخش شاهد تعبیه ماژول دوربین ساخت Zeiss با لنز دوگانه خواهیم بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقیبه طور حتم بیشترین تغییرات پرچمدار نوکیا و «HMD Global» در زمینه سخت افزار خواهد بود، جایی که قرار است مجموعه ای قدرتمند شامل چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به علاوه ۴ یا ۶ گیگابایت رم را در خود جای دهد. نمایشگر ۵.۳ اینچی Nokia 8 نیز از رزولوشن «Quad HD» برخوردار خواهد بود.

گفته می شود - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - محصول تازه نوکیا در رنگ های متنوعی راهی بازار می شود و شرکت سازنده آن را با اندروید ۷.۱ و قیمت ۶۰۰ دلاری به فروش خواهد رساند. به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - طور حتم در روزهای آینده باز هم از پرچمدار نوکیا-HMD - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خواهیم شنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone