تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16867.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

انتشار جزئیاتی از پیکربندی حافظه و توان مصرفی GPU سری رادئون RX 6000

AMD در روزهای اخیر همراه با معرفی پردازنده‌های سری رایزن ۵۰۰۰، اشاراتی به کارت‌های گرافیک سری رادئون RX 6000 نیز کرد و حالا مصرف انرژی آن‌ها مشخص شده است. در جدیدترین گزارش منتشر شده، برای ...

AMD در روزهای اخیر همراه با معرفی پردازنده‌های سری رایزن ۵۰۰۰، اشاراتی به کارت‌های گرافیک سری رادئون RX 6000 - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالوس استان مازندران - نیز کرد و حالا مصرف انرژی آن‌ها - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالوس استان مازندران - مشخص شده است.

در جدیدترین گزارش منتشر شده، برای اعلام توان آن‌ها بجای TGP، شاهد استفاده از TBP هستیم. TGP انویدیا مبتنی بر مصرف کلی بورد است که شامل GPU به همراه VRAM و RAM و حتی فن‌های مورد استفاده در آن می‌شود. TBP که AMD از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالوس استان مازندران - آن استفاده می‌کند، ظاهرا مصرف انرژی GPU و VRAM را در جدیدترین محصولات آن نشان می‌دهد.

واحد پردازش گرافیکی Navi 21 XT در کارت‌های گرافیک سری رادئون ۶۰۰۰ انرژی برابر ۲۳۵ وات مصرف می‌کند که تنها مربوط به GPU می‌شود. رابط مموری ۱۶ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالوس استان مازندران - گیگابایتی آن به این عدد ۲۰ وات دیگر اضافه می‌کند. MOSFET این توان را ۳۰ وات دیگر افزایش می‌دهد و قطعات کمکی PCB‌ نیز 5 وات انرژی مصرف می‌کنند. بخش‌های دیگر باعث افزایش ۱۵ واتی مصرف انرژی می‌شوند که در نهایت مصرف انرژی GPU جدید AMD را به ۳۲۰ وات می‌رساند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالوس استان مازندران

با توجه به این موارد، کارت‌های گرافیک سری رادئون RX 6000 یا بطور خاص رائون RX 6900 XT دارای مصرف انرژی مشابه با نسخه اصلی کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 3080 هستند، البته مصرف انرژی آن‌ها در نسخه‌های مختلف می‌تواند افزایش پیدا کند. مصرف انرژی واحد پردازش گرافیکی Navi 21 XT در نسخه‌های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالوس استان مازندران - اختصاصی می‌تواند به ۳۵۵ وات برسد که تفاوتی با کارت‌های گرافیک سری جی‌فورس RTX 3080 ندارد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالوس استان مازندران

به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالوس استان مازندران - سراغ واحد پردازش گرافیکی Navi 21 XL می‌رویم که انتظار می‌رود در کارت گرافیک رادئون RX 6900 مورد استفاده قرار بگیرد و توان مصرفی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالوس استان مازندران - نزدیک به ۲۰۳ وات داشته - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالوس استان مازندران - و VRAM نیز ۱۷ وات انرژی مصرف کند. با بررسی مصرف انرژی تمام قطعات، مصرف کلی این کارت گرافیک باید به ۲۹۰ وات برسد که البته در نسخه‌های سفارشی مصرف - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالوس استان مازندران - بالاتری خواهد داشت. این مصرف - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالوس استان مازندران - انرژی از کارت‌های گرافیک جی‌فورس RTX 3070 انویدیا ۲۲۰ واتی بالاتر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالوس استان مازندران - است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالوس استان مازندران

در گزارش اخیر اطلاعاتی درباره پیکربندی حافظه Navi 21 XT و Navi 21 XL یا «Big Navi» مورد استفاده در کارت‌های گرافیک رادئون - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالوس استان مازندران - RX 6900 نیز - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالوس استان مازندران - وجود دارد. این محصولات به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالوس استان مازندران - ۱۶ گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 مجهز می‌شوند. Navi 21 XT از چیپ DRAM سامسونگ به نام «K4Z4F325BM-HC16» استفاده می‌کند که سرعتی برابر ۱۶ گیگابایت بر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالوس استان مازندران - ثانیه و پهنای باند برابر ۵۱۲ گیگابایت بر ثانیه دارد.

Navi 21 XL از تراشه DRAM سامسونگ به نام «K4ZAF325BM-HC14» بهره می‌برد که نرخی برابر ۱۴ گیگابایت بر ثانیه دارد و پهنای باند آن به ۴۴۸ گیگابایت بر ثانیه می‌رسد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالوس استان مازندران

در این گزارش عنوان شده که مدل‌های سفارشی AIB کارت‌های گرافیک سری رادئون RX 6000 اواسط ماه آینده میلادی از راه می‌رسند و احتمالا اواخر ماه نوامبر مدل‌های قدرتمند آن در اختیار مشتریان قرار بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone