تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30389.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

تبلت‌های سرفیس پرو بعدی احتمالاً از درگاه USB-C مغناطیسی بهره می‌برند

اخیراً پتنت جدید توسط مایکروسافت ثبت شده که نشان می‌دهد کمپانی ردموندی قصد دارد از سیستم USB-C مغناطیسی برای تبلت‌های سرفیس پرو بعدی استفاده نماید. بدین ترتیب کاربران می‌توانند به آسانی و سرعت بیشتری گجت‌ها ...

اخیراً پتنت جدید توسط مایکروسافت ثبت شده که نشان می‌دهد کمپانی ردموندی قصد دارد از سیستم USB-C مغناطیسی برای تبلت‌های سرفیس پرو بعدی استفاده نماید. بدین ترتیب - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کاربران می‌توانند به آسانی و سرعت بیشتری گجت‌ها را به درگاه تبلت متصل نمایند.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

تبلت سرفیس پرو 6 از ویژگی سرفیس کانکت انحصاری این شرکت بهره می‌برد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اما برای تبلت سرفیس گو، درگاه USB-C درنظر گرفته شده و بر اساس پتنت جدید مایکروسافت به نظر می‌رسد از این پس چنین سیستمی برای تمامی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تبلت‌های سری سرفیس پرو انتخاب شود.

این پتنت که توسط سازمان جهانی مالکیت فکری در خرداد ماه امسال ثبت شده، در واقع مکانیسم اتصال فعال مغناطیسی نام گرفته است.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

در این پتنت، یک کابل USB-C به نمایش گذاشته می‌شود که - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در اطراف آن، آهنربا‌هایی تعبیه شده است. داخل حفره‌ی درگاه تبلت، خاصیت مغناطیسی دارد و بدین شکل کاربر می‌تواند به راحتی کابل را نزدیک درگاه رها کند. پس از این - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اتفاق، کابل به صورت اتوماتیک به درگاه وصل می‌شود و سر جای درستش قرار می‌گیرد.

بدین ترتیب دیگر نیازی نیست کاربر دقت و فشار زیادی برای تبلت‌هایش در نظر بگیرد. حتی ممکن از وارد شدن آسیب‌های احتمالی به این تبلت‌ها جلوگیری شود.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

گفته شده که اگر حتی یک کابل USB-C معمولی هم به درگاه مذکور متصل شود هم خاصیت مغناطیسی درگاه، موجب می‌شود - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که کابل را محکم در جای درستش نگاه دارد.

این سیستم که در ابتدا توسط کمپانی کوپرتینویی برای درگاه تاندربولت لپتاپ‌هایش برگزیده شده بود، می‌تواند وارد شدن آسیب به کابل و درگاه جلوگیری کرده و عمر آن را بالا ببرد.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

البته پیش از این نیز در برخی دستگاه‌ها چنین - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پورت‌هایی در نظر گرفته شده اما اولین بار است که کمپانی ردموندی پتنتی در این زمینه منتشر می‌کند و علاقه خود را به این قابلیت نمایان می‌کند.

البته هنوز این مسئله تنها در حد پتنت باقی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مانده و معلوم نیست از این تکنولوژی در تبلت‌های بعدی سری سرفیس پرو استفاده شود اما اگر چنین اتفاقی رخ دهد، کاربران از آن استقبال خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone