تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17136.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

توییتر قابلیت ارسال استوری را برای همه کاربران فعال کرد

قابلیت «Fleets» توییتر که کارکردی مشابه استوری اینستاگرام دارد، اسفند گذشته به صورت آزمایشی برای کاربران برزیلی فعال شد و حالا در دسترس همه کاربران این شبکه اجتماعی قرار گرفته است. قابلیت Fleets به کاربران ...

قابلیت «Fleets» توییتر که - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - کارکردی مشابه استوری اینستاگرام دارد، اسفند گذشته به صورت آزمایشی برای کاربران برزیلی فعال - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - شد و حالا در دسترس همه کاربران این شبکه اجتماعی قرار گرفته است.

قابلیت Fleets - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - به کاربران اجازه می‌دهد توئیت‌هایی را ارسال کنند که پس از 24 ساعت به صورت خودکار حذف می‌شوند. در واقع قابلیت Fleets توییتر شبیه استوری در اینستاگرام و اسنپ چت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - است. توییتر این قابلیت را به شکل عمومی ارائه کرده اما دسترس همه کاربران به آن چند روز طول می‌کشد.

توئیتر قصد دارد با کمک این قابلیت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - به کاربران فرصتی متفاوت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و تفکرات‌شان بدهد. برخی موضوعات هستند - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - که نمی‌توان آنها را در قالب توئیت با قابلیت ماندگاری همیشگی مطرح کرد. این قابلیت برای به اشتراک گذاشتن چنین دیدگاه‌هایی مناسب است و کاربر می‌داند که بعد از 24 ساعت توئیت مربوطه حذف می‌شود.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران

از طرفی، تنها فالورها می‌توانند پست‌های ناپدید شونده را مشاهده کنند. در نتیجه کاربر کنترل - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - بیشتری روی مخاطبین خود دارد. البته اگر فردی که فالور یک حساب کاربری نباشد، می‌تواند با مراجعه به پروفایل آن حساب توئیتری، پست‌های Fleets را ببیند.

علاوه بر این، امکان - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - لایک، ریپلای یا ری‌توئیت کردن پست‌های منتشر شده با قابلیت Fleets وجود ندارد و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - به کاربر این اطمینان را می‌دهد که - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - پست مربوطه به گردش درنخواهد آمد.

هر متن، عکس یا ویدیویی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - را می توان به عنوان پست Fleets به اشتراک گذاشت. برای به اشتراک - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - گذاشتن محتوا از طریق این قابلیت فقط کافی است آیکون Share را ضربه بزنید. سپس گزینه « Share in Fleet » را انتخاب کنید.

توئیتر اعلام کرده قصد دارد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - قابلیت جدید را بعد از بازخورد گیری از کاربران با قابلیت‌های بیشتری به روز رسانی کند. توئیتر ادعا می‌کند که با فراگیر شدن این قابلیت، تغییر و تحولات - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - بنیادینی در نحوه تعامل کاربران با این شبکه اجتماعی ایجاد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - خواهد شد. باید ببینیم استقبال کاربران از قابلیت جدید به چه صورتی است و چه بازخوردهایی را با توئیتر مطرح خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رسام نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام رفقا سایت ***** یخچال ویرپول WWDC 8200 شما را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone