تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20694.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هواوی از میت پد ۱۰.۸، انجوی تبلت ۲، تاک بند B6 و ساعت هوشمند کودک رونمایی کرد

هواوی از تبلت پرچمدار میت پد ۱۰.۸ رونمایی کرد. پیش فروش این محصول در چین آغاز شده و از اواخر مرداد ماه به بازار عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین از انجوی تبلت ۲، تاک ...

هواوی از تبلت پرچمدار میت پد ۱۰.۸ رونمایی کرد. پیش فروش این محصول در چین آغاز شده و از اواخر مرداد ماه به بازار عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین از انجوی تبلت ۲، تاک بند B6 و ساعت هوشمند کودک رونمایی نمود.

تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی

تبلت هواوی میت پد ۱۰.۸ - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از نمایشگر ۱۰.۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و تراکم - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ۲۸۰ پیکسل در اینچ برخوردار است. امکان اتصال کیبورد به این محصول وجود داشته و نمایشگر آن از قلم دیجیتال M-Pencil پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده تبلت مورد بحث چیپست پرچمدار Kirin 990 بوده و رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی با قابلیت - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ارتقا بوسیله کارت حافظه microSD آن را همراهی می‌کنند. این محصول از چهار اسپیکر مجهز به فناوری Histen 6.1 هواوی برخوردار است - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که توسط Harman Kardon بهینه شده‌اند.

تبلت میت پد ۱۰.۸ از باتری ۷۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نیرو گرفته و توسط درگاه USB-C شارژ می‌شود. در قسمت جلو دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و در پنل پشت دوربین - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار قرار گرفته است. - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این محصول ۵۰۰ گرم وزن و ۷.۲ میلیمتر ضخامت دارد.

میت پد ۱۰.۸ با رابط کاربری EMUI 10.1 مبتنی بر اندروید ۱۰ در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای و فعلاً در - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - یک مدل +Wi-Fi 6 به بازار - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - عرضه می‌شود. این تبلت در دو ظرفیت ۶/۶۴ گیگابایتی و - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ۶.۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب به قیمت ۳۴۰ - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و ۴۰۱ دلار از اواسط ماه اوت (اواخر مرداد ماه) به بازار عرضه می‌شود.

هواوی انجوی تبلت ۲

تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی

هواوی برای کاربرانی که میت پد ۱۰.۸ برایشان گران است، انجوی تبلت ۲ را به سبد محصولاتش اضافه کرده است. این محصول از نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در ۱۲۰۰ پیکسلی و تراکم ۲۲۴ پیکسل در اینچ برخوردار است.

قلب تپنده این محصول چیپست ۱۲ نانومتری Kirin 710A متشکل از چهار هسته Cortex-A73 و چهار هسته A53 cores و پردازشگر گرافیکی Mali-G51 MP4 است. این مدل از باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شارژ سریع - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ۱۰ واتی نیرو - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گرفته و از دو اسپیکر برخوردار است. جک - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ۳.۵ میلیمتری نیز برای اتصال بی دردسر هدفون تعبیه شده - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - است.

هواوی انجوی - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تبلت ۲ از اواسط ماه اوت (اواخر خرداد - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ماه) با شروع قیمت ۲۳۰ دلار برای مدل ۴/۶۴ گیگابایتی و ۲۵۸ دلار برای مدل ۴/۱۲۸ - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود.

هواوی تاک بند B6

تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی

تاک بند B6 ترکیبی از ردیاب سلامتی، ساعت هوشمند و ایرفون - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بلوتوث بوده و می‌توان - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آن را درون کیس سیلیکونی، چرمی یا فلزی به مچ دست متصل کرد. این محصول از نمایشگر - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خمیده ۱.۵۳ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۸۸ در ۴۶۰ پیکسل و تراکم ۳۲۶ پیکسل در اینچ برخوردار است.

این - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - محصول توانایی نمایش نوتیفیکیشن‌های موبایل اندرویدی (نسخه ۴.۴ به بعد) یا iOS (نسخه ۹.۰ به بعد) را دارد. علاوه بر این به لطف بهره مندی از گواهی IP57 تا حدودی در برابر - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - غبار - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و غوطه‌ور شدن - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در آب مقاوم - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - است. سنسور ضربان قلب اپتیکال، پایشگر غلظت اکسیژن خون (SpO2) و ردیاب خواب از - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

تاک بند B6 از باتری ۱۲۰ میلی - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آمپر ساعتی برخوردار است که به گفته سازنده تا ۳ روز شارژدهی خواهد - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - داشت. خبر خوب اینکه دیگر خبری از شارژر اختصاصی نیست و این دست‌بند از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. هواوی شارژدهی این محصول حین مکالمه را حداکثر ۸ ساعت اعلام کرده است.

تاک بند B6 با بند سیلیکونی و فلزی به ترتیب - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با شروع قیمت ۱۴۳ و ۲۱۵ دلار به بازار عرضه می‌شود.

Huawei Children’s Watch 4X

تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی

ساعت هوشمند Children’s Watch 4X با کیس ضخیم و - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مقاوم برای کودکان تولید شده است. - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این محصول از گواهی 5ATM پشتیبانی کرده و ۶۷.۷ گرم وزن دارد. به گفته هواوی باتری ۸۰۰ میلی آمپر - تعمیرات یخچال کرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ساعتی با استفاده معمولی تا ۲ روز و با فعال بودن حالت ذخیره باتری تا ۵ روز دوام خواهد داشت.

ساعت هوشمند مورد بحث از نمایشگر ۱.۴۱ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۶۰ پیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی برخوردار است. علاوه بر این یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز در لبه بالایی ساعت تعبیه شده که می‌توان از آن برای عکسبرداری از محیط استفاده کرد.

محصول یاد شده به لطف برخورداری از NFC از Alipay پشتیبانی کرده و والدین می‌توانند از طریق آن با کودک تماس بگیرند. از قابلیت‌های موقعیت یابی متنوع این محصول نیز نباید غافل شد که شامل GPS، گلوناس، گالیلئو و QZSS می‌شوند.

ساعت هوشمند Children’s Watch 4X از تاریخ ۱۹ اوت (۲۹ مرداد) به قیمت ۲۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone