🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36386.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

هکرهای کره شمالی از طریق گوگل پلی فراریان از این کشور را هدف قرار می دهند

اغلب اپلیکیشن های مخربی که در گوگل پلی کشف می شوند به منظور نمایش تبلیغات ناخواسته یا کلاهبرداری طراحی شده اند، حالا اما محققان مک آفی اپ های شرورانه تری را در این مارکت پیدا ...

اغلب اپلیکیشن های مخربی که در گوگل پلی کشف می شوند به منظور نمایش تبلیغات ناخواسته یا کلاهبرداری طراحی شده اند، حالا اما محققان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس - مک آفی اپ های شرورانه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس - تری را در این مارکت پیدا کرده اند.

بر اساس گزارش این موسسه امنیتی گروهی از هکرهای منتسب به پیونگ یانگ اخیرا با هدف جاسوسی از شهروندان فراری از کره شمالی سه اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس - را در گوگل پلی منتشر کرده اند.

این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس - گروه که با عنوان Sun Team از آنها یاد می شود، از طریق فیسبوک با افراد ارتباط برقرار کرده و آنها را - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس - به نصب اپ هایی که در  ظاهر به آشپزی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس - یا امنیت مرتبط هستند، تشویق می کنند. این در حالی است که اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس - های مذکور - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس - پس از نصب از طریق «دراپ باکس» و «یاندکس» شروع به ارسال لیست مخاطبان، تصاویر و پیام ها کرده و حتی قادر به دریافت دستورات جدید از هکرها نیز هستند.تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارساین کمپین جدید که RedDawn نام دارد نخستین پروژه Sun Team نیست و پیش از این مک آفی حرکت مشابهی را در اوایل سال میلادی جاری شناسایی کرده بود. در پروژه قبلی اما کاربران هدف باید اپ ها را خارج - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس - از گوگل پلی دانلود می کردند که درصد موفقیت پروژه را پایین می آورد و هکرها با آگاهی از این موضوع اینبار گوگل پلی را بستر اقدامات خود قرار داده اند.

هنوز مدرک قاطعی دال بر حمایت RedDawn از سوی رهبران کره شمالی وجود ندارد اما - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس - از نظر مک آفی آنها از گروه Lazarus منشعب شده اند که سال هاست از حمایت های دولت این کشور برخوردار است. هنوز میزان موفقیت این پروژه مشخص نشده اما هدف های انتخابی و طبیعت جاسوسی کدهای - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرودشت استان فارس - موجود در اپ ها کره شمالی را در صدر فهرست متهمان قرار داده است.

فارغ از اینکه چه کسانی پشت این حملات قرار دارند، انتشار چنین اپ هایی در مارکت رسمی گوگل خطرات قابل توجهی را متوجه کاربران اندروید می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone