🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36388.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آدیداس لباس‌های جدیدی از پلاستیک‌های بازیافتی برای منچستر یونایتد طراحی کرد

آدیداس به همکاری خود با یکی از طلایه‌داران حفظ محیط زیست یعنی ارگان Parley for the Oceans ادامه داده و به تازگی لباس‌هایی برای پرطرفدارترین تیم دنیا یعنی منچستر یونایتد تولید کرده که از پلاستیک بازیافت شده ...

آدیداس به همکاری خود - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با یکی از طلایه‌داران حفظ محیط زیست یعنی ارگان Parley for the Oceans ادامه داده و به تازگی لباس‌هایی برای پرطرفدارترین تیم دنیا یعنی منچستر یونایتد تولید کرده که از پلاستیک بازیافت شده از زباله‌های داخل اقیانوس تهیه شده است.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

این همکاری دوطرفه بدین منظور صورت پذیرفته که توجه همگان را - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به آلودگی آبی موجود در اقیانوس جلب کند. طراحی لباس سوم - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - منچستر یونایتد که قرار است بیکی از گزینه‌های موجود برای پوشیده شدن در لیگ داخلی یا مسابقات بین المللی باشد، به مناسب پنجاهمبن سالگرد کسب عنوان قهرمانی اروپا شبیه به لباس ۵۰ سال پیش این تیم باشد.

این شرکت تولید‌کننده‌ی ورزشی برای نشان دادن حمایت خود از ارگان محیط زیستی یاد شده عبارت For the Oceans را پشت یقه‌ی این پیراهن حک کرده که «برای اقیانوس» معنی می دهد.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

کمپانی آدیداس و ارگان پارلی هر دو در حال تحقیق و توسعه راههای جدیدی هستند تا همکاری خود را پیشرفت داده و به مرحله‌ی بهتری ارتقا دهند. بر اساس این تلاش‌های مشترک، برنامه‌ای به نام پلاستیک اقیانوسی تنظیم شده که سعی دارد به آلودگی پلاستیکی موجود در اقیانوس‌ها پایان دهد. یکی از اولین تلاش‌های این برنامه تولید لباس از زباله‌های پلاستیکی موجود در اقیانوس به شمار می‌رود.

این  دو کمپانی مدعی شده‌اند که تا سال ۲۰۲۴ قصد دارند تمامی محصولات این برند - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - معتبر و معروف را از زباله‌های پلاستیکی بازیافت شده تولید کنند.

این شرکت آلمانی پیش از این - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نیز با پارلی همکاری کرده بود و یکی از کفش‌های کلاسیک  خود را با استفاده از پلاستیک بازیافت شده از زباله‌های سواحل مالدیو بازسانی کرده‌ بود. همکاری دنباله‌دار این کمپانی با عرضه‌ی لباس‌های شنای مخصوص ساخته شده از باقیمانده‌ی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تور‌های ماهیگیری در - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مناطق ساحلی ادامه پیدا کرد.

مدیر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - محصولات آدیداس درباره‌ این - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - لباس خاطر نشان نمود:

«ما نیاز داریم که تفکر خود را تغییر داده و در راستای از بین بردن آلودگی در اقیانوس‌ها قدم برداریم. این - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - باور در اهداف آیدادس - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - وجود دارد و به همین خاطر است که همکاری ما با ارگان‌های محیط زیستی برایمان از اهمیت فوق العاده‌ای دارد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone