🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15139.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

آسیب‌پذیری جدید وای‌فای میلیون‌ها دستگاه را به خطر می‌اندازد

یک محقق امنیتی می‌گوید آسیب‌پذیری‌های جدیدی را در امنیت وای‌فای پیدا کرده که امکان پیاده‌سازی حملاتی موسوم به «حملات فرگ» (Frag Attacks) را فراهم می‌کنند. برخی از این آسیب‌پذیری‌ها از سال ۱۹۹۷ وجود داشته‌اند و ...

یک محقق امنیتی می‌گوید آسیب‌پذیری‌های جدیدی را در امنیت وای‌فای پیدا کرده که امکان پیاده‌سازی حملاتی موسوم به «حملات فرگ» (Frag Attacks) را فراهم می‌کنند. برخی از این آسیب‌پذیری‌ها از سال ۱۹۹۷ وجود داشته‌اند و احتمالا میلیون‌ها کاربر را در معرض خطر قرار می‌دهند.

«متی ونهوف»، محقق امنیتی بلژیکی در وبلاگ خود می‌گوید سوءاستفاده از این آسیب‌پذیری‌ها در حالت تئوری می‌تواند به هکری که در دامنه سیگنال‌های رادیویی شبکه قرار دارد، امکان سرقت اطلاعات دستگاه‌ها را بدهد. ولی احتمال استفاده از این آسیب‌پذیری‌ها پایین است، چون برای تکمیل حمله به تعامل کاربر یا تنظیمات نامتعارف شبکه نیاز است.

ونهوف می‌گوید هکرها می‌توانند از بعضی از این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر آوج استان زنجان - آسیب‌پذیری‌ها برای تزریق متن به شبکه‌های وای‌فای محافظت‌ شده استفاده کنند و دستگاه‌ها متوجه نمی‌شوند - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر آوج استان زنجان - که - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر آوج استان زنجان - این متن‌ها جعلی هستند. با این روش می‌توان DNS شبکه را تغییر داد و ترافیک آن را شنود کرد. ونهوف در آزمایش‌های خود دریافته که از چهار روتری که در اختیار داشته، دو دستگاه این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر آوج استان زنجان - آسیب‌پذیری‌ها را داشته‌اند.

بخش دیگری - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر آوج استان زنجان - از آسیب‌پذیری‌ها مربوط به استاندارد وای‌فای است که بسته‌های شبکه را می‌شکند و دوباره سرهم می‌کند. این آسیب‌پذیری‌ها به مهاجم اجازه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر آوج استان زنجان - می‌دهند با تزریق کدهای مخرب خود اطلاعات را دستکاری - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر آوج استان زنجان - کند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر آوج استان زنجان

این محقق امنیتی قبلا هم موفق به شناسایی آسیب‌پذیری‌هایی در سیستم‌های وای‌فای شده بود. برای مثال او در سال ۲۰۱۷ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر آوج استان زنجان - پس از شناسایی «حمله کرک» (Krack Attack) - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر آوج استان زنجان - آن را با Wi-Fi Alliance در میان گذاشت. در مورد حملات فرگ نیز این سازمان در طول نه ماه اخیر در تلاش بوده تا با همکاری شرکت‌های سازنده سخت‌افزار آپدیت‌هایی را برای حل این مشکل فراهم کند.

بنابراین تا حالا باید به‌روزرسانی‌هایی برای این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر آوج استان زنجان - آسیب‌پذیری‌ها منتشر شده باشد. مایکروسافت ۳ مورد از ۱۲ باگ ویندوز در این زمینه را در وصله ۹ مارس برطرف کرد. لینوکس در حال کار روی آپدیتی برای حل این آسیب‌پذیری‌هاست. - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر آوج استان زنجان - شرکت‌هایی مثل سیسکو، «جونیپر نتورکس»، «سیرا وایرلس» و HPE/Aruba Networks هم مشغول توسعه وصله‌هایی برای رفع این آسیب‌پذیری‌ها هستند.

Wi-Fi - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر آوج استان زنجان - Alliance می‌گوید: «هیچ شواهدی مبنی بر سوءاستفاده از این آسیب‌پذیری‌ها علیه کاربران وای‌فای مشاهده نشده است. این مشکلات از طریق آپدیت‌های عادی دستگاه‌ها - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر آوج استان زنجان - که امکان شناسایی انتقال مشکوک اطلاعات را دارند یا سازوکارهای امنیتی را تقویت می‌کنند، قابل بهبودند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone