🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15144.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوگل از یک مرکز پردازش کوانتومی جدید رونمایی کرد

گوگل در جریان رویداد Google I/O از یک برنامه جاه‌طلبانه پرده برداشت که البته هنوز در اول آن قرار دارد. این غول جستجوی اینترنتی با یک مرکز پردازش کوانتومی جدید می‌خواهد در این بخش فعالیت‌هایش ...

گوگل در جریان رویداد Google I/O از یک برنامه جاه‌طلبانه پرده برداشت که البته هنوز در اول آن قرار دارد. این غول جستجوی اینترنتی با یک مرکز پردازش کوانتومی جدید می‌خواهد در این بخش فعالیت‌هایش را گسترش دهد.

رقابت در دنیای پردازش کوانتومی هر روز شدیدتر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کاشان استان اصفهان - می‌شود و گوگل می‌خواهد با مرکز جدیدش به پیشرفت‌هایش ادامه دهد و کامپیوترهای کوانتومی را به یک ابزار کاربردی‌تر تبدیل کند. این غول جستجوی اینترنتی با این مرکز جدید می‌تواند نقش بزرگتری در ساخت ماشین‌هایش داشته - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کاشان استان اصفهان - باشد.

گوگل می‌خواهد در این - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کاشان استان اصفهان - مرکز پردازش کوانتومی جدیدش، المان بنیادی پردازش داده یعنی کیوبیت را قابل اطمینان‌تر کند. کیوبیت‌ها به وسیله نیروهای خارجی به راحتی دچار مشکل می‌شوند، اما با فناوری تصحیح خطای مدنظر این کمپانی کامپیوترهای کوانتومی می‌توانند بیشتر کار کنند و البته مفیدتر هم شوند.

پردازش کوانتومی امکان حل سریع‌تر مسائل پیچیده را فراهم می‌کند و می‌توان از قدرت آن در بخش‌های زیادی از توسعه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کاشان استان اصفهان - مواد جدید تا داروهای تازه استفاده کرد. در همین راستا گوگل و شرکت‌های دیگر توجه زیادی به آن دارند و این غول جستجوی اینترنتی می‌خواهد با فناوری تصحیح خطا عملکردشان را افزایش دهد.

مدیرعامل گوگل، سوندار پیچای در جریان Google I/O گفت امیدوار است روزی بتوانند یک کامپیوتر کوانتومی تصحیح خطا بسازند. این کمپانی هنوز در اول مسیر قرار دارد و باید مدت زمان تقریبا زیادی منتظر بمانیم تا به هدفش برسد.

گوگل در کنار - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کاشان استان اصفهان - معرفی این مرکز جدید، از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کاشان استان اصفهان - نسل چهارم واحد پردازش تنسور (TPU) - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کاشان استان اصفهان - هم رونمایی کرد که تا دو برابر سریع‌تر از نسل قبلی است. این تراشه که برای سرویس‌های یادگیری ماشینی گوگل مورد استفاده قرار می‌گیرد، برای توسعه‌دهندگان هم قابل استفاده خواهد بود. مشتریان سرویس گوگل کلود در ادامه سال جاری میلادی می‌توانند به نسل چهارم TPU دسترسی پیدا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone