🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15143.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوگل فوتوز با قابلیتی جدید جستجوی تصاویر را ساده‌تر می‌کند

ماه گذشته میلادی گوگل شروع به آزمایش فیلتر جستجوی پیشرفته‌‌ای برای گوگل فوتوز کرد که پیدا کردن تصاویر را راحت‌تر می‌کند. حالا به نظر می‌رسد این قابلیت در اختیار برخی کاربران قرار گرفته و در ...

ماه گذشته میلادی گوگل شروع به آزمایش فیلتر جستجوی پیشرفته‌‌ای برای گوگل فوتوز کرد که پیدا کردن تصاویر را راحت‌تر می‌کند. حالا به نظر می‌رسد این قابلیت در اختیار برخی کاربران قرار گرفته و در آینده نزدیک برای تمام کاربران ارائه خواهد شد.

طبق گزارشی جدید، زمانی که بخواهید تصاویر یک - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر آمل استان مازندران - فرد خاص را جستجو کنید، فوتوز یک ردیف از فیلترها را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر آمل استان مازندران - درست زیر بخش جستجو نمایش می‌دهد. با استفاده از این فیلترها، می‌توانید نوع محتوا مانند تصاویر، سلفی‌ها، انیمیشن‌ها، اسکرین‌شات و موارد دیگر را محدود کنید. شما همچنین می‌توانید نام گروهی از افراد را برای پیدا کردن آن‌ها اضافه کنید.

اگرچه با این فیلترهای - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر آمل استان مازندران - جستجوی جدید می‌توانید کمی سریعتر به تصاویر مدنظرتان دست - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر آمل استان مازندران - پیدا کنید، اما این موضوع به معنای عملکرد بهتر گوگل فوتوز - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر آمل استان مازندران - با استفاده از آن‌ها نیست:

«بد نیست به این موضوع کنیم که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر آمل استان مازندران - فیلترهای جستجو در حقیقت قابلیت جدیدی را به این اپ اضافه نمی‌کنند و در گذشته می‌توانستیم چنین کارهایی را انجام دهیم. برای مثال اگر در نوار جستجو به دنبال ویدیوهای خودتان با فرد دیگری باشید، نتایج در اختیارتان قرار می‌گیرد که تفاوتی با فیلترهای جدید ندارد. با این وجود، استفاده از این فیلترها رابط کاربری را شهودی‌تر می‌کند و گوگل می‌تواند در بازاریابی به توانایی‌های بالای جستجوهای گوگل فوتوز اشاره کند.»

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر آمل استان مازندران

گوگل برای اینکه محبوبیت فوتوز را در میان کاربران افزایش دهد، در ماه‌های گذشته قابلیت‌های - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر آمل استان مازندران - زیادی را به آن اضافه کرده - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر آمل استان مازندران - که برای مثال می‌توان به ادغام بهتر با گوگل لنز و همچنین ابزارهای ویرایش ویدیو پیشرفته‌تر و حرفه‌ای‌تر اشاره کرد.

حالا که این غول جستجوی اینترنتی به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر آمل استان مازندران - سراغ فیلترهای جدید رفته، کاربران می‌توانند تصاویر و ویدیوهایشان را با خیال راحت‌تر در این سرویس ذخیره کنند و هرموقع که به آن‌ها نیاز داشتند، سریعتر بتوانند آن‌ها را پیدا کنند. همانطور که گفتیم این فیلترها هنوز - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر آمل استان مازندران - در اختیار تمام کاربران قرار نگرفته‌اند، اما در آینده می‌توان سریعتر محتوای موردنظر را پیدا کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone