تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27521.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

مروری بر فعالیت‌های جانی آیو در اپل؛ پایانی بر دوران طلایی یا شروع عصری تازه؟

سِر جاناتان آیو که در بیش از دو دهه اخیر مغز متفکر پشت تقریباً تمامی سخت افزارهای نمادین اپل بوده قصد دارد از این شرکت جدا شود و کسب و کار خود را راه بیاندازد. ...

سِر جاناتان آیو که در بیش از دو دهه اخیر مغز متفکر پشت تقریباً تمامی سخت افزارهای نمادین اپل بوده قصد دارد از این شرکت جدا شود و کسب و - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کار خود را راه بیاندازد. آیو در فکر تأسیس شرکت - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - LoveFrom است و البته گفته که همچنان به برخی از همکاری ها با اپل ادامه خواهد داد.

آیو اولین بار در سال 1992 فعالیت در اپل را به عنوان عضوی از بخش طراحی آغاز کرد. او در ابتدا به تولید دستیار دیجیتالی نیوتن اپل کمک کرد و تنها 5 سال بعد آماده رفتن از اپل شد. اما استیو جابز با بازگشت به اپل، آیو را - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به سمت معاون طراحی صنعتی منصوب کرد و آغاز مشارکت خلاقانه ای را رقم خورد که بعدها اپل را به دوران شکوفایی خود بازگرداند.

این دو کار روی محصولی را آغاز کردند - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که بعدها - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به آی مک تبدیل شد - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و علاوه بر این تعدادی از محصولات اپل را کنار گذاشتند. در نهایت همکاری جابز و آیو به پایه گذاری استانداردهای طلایی در حوزه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تکنولوژی صنعتی منجر شد. موفقیت آی مک به سرعت با محصول دیگری ادامه یافت: آیپاد، محصول دیگری بود که از همکاری آیو-جابز حاصل شده بود. این همکاری عملاً جایگاه آیو را به عنوان یک فرد مهم در اپل تثبیت کرد.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

اگر جابز در چشم انداز خود محصولی را می دید که می توانست آینده دنیای کامپیوترها را متحول کند، این آیو بود که به آن ایده، ظاهری می بخشید که مشتریان را برای خریدش وسوسه کند. در کنار محبوبیت آیپاد، می شد نشانه های طراحی آیو را در سایر - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - محصولات اپل از جمله هدفون سفید رنگ این کمپانی هم مشاهده کرد. همین طراحی خاص محصولات اپل را به سرعت از بقیه شرکت ها متمایز می کرد.

در - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بین محصولات اپل نباید - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مهمترین آنها، یعنی آیفون را فراموش کرد؛ محصولی که به معنای واقعی تصور ما از موبایل را تغییر داد. - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - هر آنچه که در طراحی، نمایشگر لمسی، کلید هوم و فرم فاکتور دستگاه مشاهده می شد همگی ریشه در تفکرات آیو - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - داشت. بعدها همین طراحی بر صنعت گوشی های هوشمند تأثیر گذاشت و به - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - همین دلیل است - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که امروزه بیشتر گوشی از سبک طراحی آیفون اولیه پیروی می کنند.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

در سال 2012 آیو به سِمَت مدیریت طراحی رابط انسانی اپل منصوب شد و جای اسکات فورستال را گرفت تا به طراحان بینش و حسی که اپل برای سخت افزارها و نرم افزارهایش نیاز داشت را القا کند. در سال پس از آن نقش جدید آیو به عرضه iOS 7 منتهی شد که بزگترین باز طراحی ظاهری در نرم افزار آیفون و آیپد ها در عرض یک دهه به شمار می - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - رود.

در 2015 مدیر طراحی محصولات اپل شد تا با حفظ مسئولیت تمامی طراحی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ها، بر تمامی پروژه های جاری طراحی، ایده های جدید و ابتکارات آتی تمرکز کند. - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سال 2017 جانی آیو بار دیگر کنترل بخش طراحی را به دست گرفت. اما این سِمَت چندان هم طولانی نشد. در واقع در سال های اخیر به طور دقیق نمی توان گفت که آیو - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در در اپل چه سِمَتی را ایفا کرده است.

طراحی های آیو اما در طول - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سال ها متحول شده: پلاستیک - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - های روشنی که با آی مک و آی بوک متولد شدند به مرور جای خود را به طراحی سفید یک دست دادند و در نهایت به آلومینیوم محبوب آیو منتهی شدند؛ همان سبک طراحی که امروزه هم در محصولات اپل دیده می شود. اما وسواسی که برای باریک تر کردن محصولات در سال های اخیر اعمال شده همیشه هم جواب نداده. به عنوان مثال این موضوع در شارژدهی باتری کمتر آیفون ها و عرضه قاب های مجهز به باتری و مشکلاتی برای کیبورد برخی مدل های مک بوک پرو منجر شده است.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

در نهایت نباید تأثیری که آیو بر صنایع تکنولوژیک داشته را از یاد برد. طراحی تقریباً هر گوشی هوشمندی که امروزه روانه بازار می شود ریشه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در ایده های نمایشگر بزرگ اولین آیفون دارد و هر لپتاپ باریک، با طراحی خاص مک بوک ایر قابل مقایسه است.

علی رغم اینکه جانی آیو اپل را ترک - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می کند اما تأثیر او بر این شرکت همچنان - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به جای خود باقی خواهد ماند. علاوه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بر این شرکت LoveFrom اپل را در رده اولین مشتری خود قرار داده و همچنان همکاری نزدیک با اپل در پروژه های مختلف را ادامه خواهد داد. اما از سوی دیگر ترک آیو، نشان از پایان یک دوران دارد؛ دورانی که خبر از آغاز فاصله گرفتن اپل از اتکا - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به محصولات سخت افزاری طراحی شده توسط آیو می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone