تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27515.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

نسل جدید Aero 15 گیگابایت با پنل OLED بهترین گزینه برای تدوین گران خواهد بود

استفاده از پنل های OLED روی لپ تاپ ها در سال 2019 اتفاق جدیدی نیست، کما اینکه ایسوس نیز با معرفی لپ تاپ ZenBook Pro Duo تمام قوائد را بر هم زد؛ حالا در نمایشگاه ...

استفاده از پنل - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - های OLED روی لپ تاپ ها در سال 2019 اتفاق - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - جدیدی نیست، کما اینکه ایسوس نیز با معرفی لپ تاپ ZenBook Pro Duo تمام قوائد را بر هم زد؛ حالا در نمایشگاه کامپیوتکس گیگابایت آخرین شرکتی است که - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به این ترند می - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پیوندد - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و Aero 15 جدید را به یک صفحه نمایش 4K ساخت سامسونگ مجهز کرده. از دیگر مشخصات این - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دستگاه پر قدرت می توان به پردازنده هشت هسته ای Core i9 9980HK، گرافیک انویدیا RTX - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - 2080 با معماری Max-Q، رم DDR4 2666 مگاهرتزی و حافظه SSD پر سرعت اشاره کرد.

پنل سامسونگ مورد استفاده در این لپ تاپ صد درصد گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد

اما نکته اصلی که گیگابایت رویش مانور می دهد کالیبره شدن این صفحه نمایش با استاندارد - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - X-Rite پنتون پیش از ترک کارخانه است. این یعنی صفحه نمایش Aero 15 جدید صد درصد گاموت رنگی DCI-P3 را - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پوشش می دهد که در کنار استاندارد HDR 400 برای تولید کنندگان محتوای تصویری بهترین گزینه خواهد بود.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

دیگر قابلیت این لپ تاپ که برای تولیدکنندگان محتوا بسیار کاربردی خواهد بود تجهیزش به درگاه کارت حافظه SD با استاندارد UHS-II است که - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - سرعت خوانشی برابر 300 مگابایت بر ثانیه برای کاربران فراهم می کند که تقریبا - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - سه برابر سرعت استاندارد UHS-I است.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

علاوه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بر این به دلیل بهره مندی این دستگاه از هوش مصنوعی Azure مایکروسافت، Aero 15 قدرت پردازنده و کارت گرافیک را به نسبت استفاده کاربر بهینه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می کند و طبق گفته - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گیگابایت همین موضوع باعث می شود برنامه ای چون Adobe Premiere Pro روی Aero 15 جدید 20 تا 40 درصد سریع تر از رقبا اجرا شود.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

گیگابایت سیستم خنک کنندگی Aero 15 جدید را نیز به دو فن، 5 لوله انتقال حرارت و 11 ورودی و خروجی هوا مجهز کرده تا لپ تاپ زیر فشار هم خنک و ساکت باقی بماند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

در قسمت ارتباطات هم گیگابایت چیزی کم نگذاشته و Aero 15 جدید را به وای فای 6، بلوتوث 5، پورت LAN RJ-45، سه پورت USB 3.1 نسل اول، دو پورت USB C یکی با پشتیبانی از تاندربولت 3 و دیگری با پشتیبانی از Display Port 1.4، پورت HDMI 2.0 و جک هدفون مجهز کرده.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

 

کیبورد هم مثل همیشه از نورپردازی RGB برخوردار است اما - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - وبکم در جایگاه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - قبلی یعنی بالای کیبورد باقی مانده و خبری از زاویه های - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خوب هنگام مکالمات اسکایپ نخواهد بود، - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - البته مدل جدید در راستای - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - حفظ حریم خصوصی از یک درپوش روی وبکم برخوردار است.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

برای افرادی که از این - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - لپ تاپ برای گیمینگ - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - استفاده می کنند هم گیگابایت علاوه بر پنل 4K سامسونگ، امکان انتخاب پنل LCD فول اچ دی با نرخ بروز رسانی 240 هرتزی را هم فراهم کرده که البته انتخاب کارت گرافیکش محدود به RTX 2070 Max-Q انویدیاست. علاوه بر Aero 15 جدید مدل Aero 17 هم در راه است که با پنل LCD 4K HDR یا LCD 144 هرتزی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - قابل سفارش خواهد بود.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

گفته شده Aero 15 جدید حداقل قیمتی برابر 1900 دلار خواهد داشت که البته این مدل فاقد پنل سامسونگ است. اگر منتظر اطلاعات بیشتری در این باره هستید باید تا ماه بعد که گیگابایت جزییات قیمت گذاری و مدل ها را منتشر می کند منتظر بمانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone