تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27519.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

فردی در آمریکا به جرم ندادن رمز عبور آیفونش به پلیس بازداشت شد

خودداری فردی از ارائه پسورد آیفون خود به نیروهای پلیس آمریکا منجر به زندانی شدنش شد. «ویلیام مونتانز» فردی است که به متوقف شدن توسط پلیس عادت دارد. وی تاکنون چندین بار برای حمل ماری ...

خودداری فردی از ارائه پسورد آیفون خود به نیروهای پلیس آمریکا منجر به زندانی شدنش شد.

«ویلیام مونتانز» فردی است که به متوقف شدن توسط پلیس عادت دارد. وی تاکنون چندین بار برای حمل ماری جوانا و جرائم جزئی بازرسی شده است؛ دفعه آخر که این اتفاق برایش افتاد مواد مخدر را پنهان نکرد و به - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پلیس گفت: «بله مصرفش می کنم، بازداشتم می کنید؟»

مونتانز برای ارائه نکردن رمز تلفنش 44 روز بازداشت شد

پلیس او را بازداشت کرد، و نه فقط برای ماری جوانا، بلکه دو شیشه ماده مخدر دیگر هم در ماشینش پیدا شد که جرم محسوب می شد. علاوه بر این یک اسلحه هم در داشبورد ماشین پیدا - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شد که حملش هنگام ارتکاب جرم باعث سنگین - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تر شدن اتهاماتش شد. اما ماجرا وقتی پیچیده شد که روی صفحه یکی از موبایل هایش پیامی با این مضمون ظاهر شد: «خدای من! پیداش کردن؟»

پس از این اتفاق پلیس - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از مونتانز خواست پسورد آیفون خود را بگوید؛ او هم به دلیل اینکه می دانست آن ها قرار است در تلفنش دنبال مدارکی برای جرم های دیگر بگردند از این کار امتناع کرد. علاوه بر این نمی خواست تصاویر خصوصی روی موبایلش به دست نیروهای پلیس بیفتد. در نتیجه به جرم حمل مواد مخدر و اسلحه به زندان افتاد.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی
ویلیام مونتانز

وی پنج روز بعد از زندان آزاد شد اما داستان به اینجا ختم نشد؛ زیرا قائم مقامی از نیروی پلیس منطقه ردش را گرفت و با ارائه حکم بازرسی پسورد تلفن هایش را خواست. - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پس از اینکه مونتانز دوباره - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - حاضر به انجام این کار نشد دادستان برای سرپیچی از دستور دادگاه او را باز هم به زندان انداخت.

این سرپیچی برای وی گران تمام شد چون بار دوم مجبور شد 44 روز را پشت - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - میله های زندان بگذراند. بعد از این ماجرا در مصاحبه ای گفت از کارش پشیمان نیست:

«احساس کردم حقم زیر پا گذاشته شده - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بود. آن ها نمی توانند این - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کار را انجام دهند. دنیا باید بداند آنچه [نیروهای پلیس] اینجا انجام می دهند دیوانه وار است.»

پلیس هیچوقت به پسورد آیفون - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - او دست - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پیدا نکرد. اما با اینکه افراد بسیار کمی زندان را ترجیح می دهند، تصمیم مونتانز بازتاب - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دهنده موجی تازه از مقاومت در برابر سرک کشیدن نیروهای پلیس به زندگی دیجیتال آمریکایی هاست که دروازه اصلی اش تلفن های همراه هستند، که تنها راه ورود به آن ها نیز - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - رمز عبورشان است.

پس از اینکه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ابزارهای چند هزار دلاری مانند GrayKey (که سال 2018 برای دستیابی به اصلاعات تلفن های قفل شده توسط پلیس آمریکا خریداری شد) عملکرد مناسبی از خود - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نشان ندادند؛ پلیس این کشور استفاده از زور و تهدید را برای دسترسی به اطلاعات تلفن همراه مجرمین در پیش گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone