تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27522.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تشخیص شلوغی قطارها از طریق گوگل مپس ممکن شد

روز گذشته گوگل اعلام کرد که پیش بینی های تازه ای را در رابطه با ازدحام جمعیت و شلوغی وسایل حمل و نقل عمومی روی اپلیکیشن مپس خود ارائه می کند. به این ترتیب می ...

روز گذشته گوگل اعلام کرد که پیش بینی های تازه ای را در - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - رابطه با ازدحام جمعیت و شلوغی وسایل حمل و نقل عمومی روی اپلیکیشن مپس خود ارائه می کند. به این ترتیب می توانید مشاهده کنید که اتوبوس یا قطاری که قصد سوار شدنشان را دارید چقدر شلوغ هستند و سپس برای ادامه مسیر با آنها تصمیم بگیرید.

گوگل این جزئیات را براساس تجربیات قبلی دیگران از سوار شدن قطار و - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اتوبوس تهیه کرده است. در واقع این شرکت ماه هاست که از کاربران گوگل مپس در مورد سطح شلوغ وسایل حمل و نقل عمومی سوال را می پرسد؛ روند کار هم به این صورت بود که بعد از تکمیل سفر چهار گزینه شامل صندلی های خالی زیاد، چند صندلی خالی، فقط فضا برای ایستادن یا فضای کم و فشرده برای ایستادن برای مسافران نمایش داده می شد و آنها با انتخاب های خود گوگل را در تهیه این دیتابیس کمک می کردند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی
گوگل از من سوال کرد که قطارم چقدر شلوغ بوده

حالا گوگل دیتای کامل را جمع آوری کرده و - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می تواند پیش بینی های - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خود را در اختیار کاربرانی بگذارد که از سرویس نقشه آن برای - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برنامه ریزی سفرهایشان استفاده میکنند. این قابلیت تازه از امروز در ۲۰۰ شهر دنیا ارائه شده است (که حدود یک چهارم این شهرها در آمریکا هستند).

گوگل مپس همچنین تاخیرهای ترافیکی لایو را در مناطقی که مسافران اطلاعات آنی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و در لحظه از سازمان های - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - حمل و نقل بومی دریافت نمی کنند برای اتوبوس ها در - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نظر گرفته است. به لطف این به روز رسانی میتوانید مشاهده کنید که آیا اتوبوس شما تاخیر خواهد داشت یا خیر و اگر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اینطور است مدت تاخیر چقدر خواهد بود. به این ترتیب زمان سفرهای شما براساس شرایط ترافیکی در لحظه دقت بالاتری پیدا می کند و میتوانید دقیقا ببینید که تاخیرها در کدام نقطه از نقشه اتفاق می افتند.

این قابلیت های جدید بعد از به روز رسانی های متعددی ارائه می شوند که طی چندماه گذشته برای گوگل مپس ارائه شده اند و از آن جمله میتوان به مد Incognito، نمایش - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - زنده سرعت، پارکینگ ها و موارد دیگر اشاره نمود. با - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در نظر داشتن این امکانات - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تازه روشن است که گوگل تلاش می کند جایگاه برتر را در میان اپلیکیشن های مسیریابی برای کاربران خود از جمله اوبر و لیفت - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - حفظ کند و همچنان انتخاب - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اول این شرکت ها باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone