تعمیرات یخچال کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  5. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27518.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی جلوی ورود گربه ها با حیوانات مرده به خانه را می‌گیرد [تماشا کنید]

هوش مصنوعی در زمینه های زیادی کاربرد دارد. از به حرف در آوردن تابلوهای نقاشی گرفته تا زنده کردن هنرمندانی که مدت ها قبل فوت کرده اند. اما به نظر استفاده های این تکنولوژی تمامی ...

هوش مصنوعی در زمینه های - تعمیرات یخچال کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - زیادی کاربرد دارد. از به حرف در آوردن تابلوهای نقاشی گرفته تا زنده کردن هنرمندانی که مدت ها قبل فوت کرده اند. اما به نظر استفاده های این تکنولوژی تمامی ندارند؛ حالا یک سیستم هوش مصنوعی جدید ورود گربه ها به منازل هنگامی که موجودی شکار کرده اند را می گیرد.

این فرد برای تعلیم هوش مصنوعی 23 هزار عکس از گربه‌اش را برچسب گذاری کرد

«Ben Hamm»، فردی این که این مدل را توسعه داده و از کارمندان آمازون است، گربه ای دارد که در بسیاری مواقع حیوانات مرده را به عنوان - تعمیرات یخچال کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هدیه برای او به خانه میاورده است. احتمالا بسیاری افرادی که از گربه ها نگهداری می کنند نیز حداقل یکبار با چنین مشکلی روبرو شده باشند. بهرحال هیچ کس دوست ندارد هنگام بیدار شدن - تعمیرات یخچال کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - با یک موش مرده مواجه شود. در نتیجه او برای حل مشکلش به هوش مصنوعی روی آورد، وی مدلی توسعه داد که گربه را هنگام ورود بررسی می کرد و اگر حیوان مرده همراهش - تعمیرات یخچال کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بود - تعمیرات یخچال کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در را قفل می کرد.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

برای آموزش این سیستم هوش مصنوعی او یک دوربین آمازون دیپ لینک بالای در نصب کرد و از عکس های مختلف گربه اش به همراه شکار یا بدون آن استفاده کرد. او در طول زمان بیش از 23 هزار عکس را برچسب گذاری کرد تا به الگوریتم برای تشخیص بهتر وضعیت کمک کند. الگوریتم او برای تشخیص از سه مرحله استفاده می کند: تشخیص - تعمیرات یخچال کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اینکه آیا گربه در تصویر هست یا نه، گربه در حال رفتن است یا آمدن و اینکه آیا گربه هنگام برگشتن شکار به همراه دارد.

اگر جواب - تعمیرات یخچال کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تمام این سوالات مثبت باشند در قفل شده خواهد ماند. Hamm از یک بورد دیجیتال آدرینو برای ساخت مکانیزم قفل مکانیکی در استفاده کرد. این سیستم هربار که گربه با شکار به خانه برگردد یک پیام به همراه تصویر آن برای صاحبش می فرستد و مقداری پول هم به یک سازمان حمایت از پرندگان اهدا می کند.

وی اعلام کرده سیستمش با دقت بسیار خوبی عمل می - تعمیرات یخچال کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کند و گربه اش تنها یک بار به طور اشتباهی بیرون قفل شده. با اینکه تمام تحقیقات در زمینه هوش مصنوعی مهم هستند، دیدن کاربرد آن در زندگی روزمره نشان می دهد پتانسیل های این سیستم - تعمیرات یخچال کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بسیار زیادند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone