تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  5. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23959.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

هواوی رابط کاربری EMUI 10 را رسما معرفی کرد

بعد از معرفی سیستم عامل اختصاصی هواوی با نام هارمونی، این شرکت از رابط کاربری EMUI 10 خود هم رونمایی کرد. این نرم‌افزار جدید بر پایه اندروید Q خواهد بود و با طراحی جدید، حالت ...

بعد از معرفی سیستم عامل اختصاصی هواوی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سوادکوه استان مازندران - با نام هارمونی، این - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سوادکوه استان مازندران - شرکت از رابط کاربری EMUI 10 خود هم رونمایی کرد. این نرم‌افزار جدید بر پایه اندروید Q خواهد بود و با طراحی جدید، حالت تاریک سراسری سیستمی، عملکرد سریعتر و چند قابلیت جدید ارائه می‌شود.

در زمینه طراحی EMUI 10 از آیکون‌های دایره‌ای‌تر - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سوادکوه استان مازندران - و انیمیشن‌های جدید استفاده خواهد کرد. حالت - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سوادکوه استان مازندران - تاریک این رابط کاربری هم - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سوادکوه استان مازندران - برای پشتیبانی از اپ‌های ثالث گسترش یافته تا این - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سوادکوه استان مازندران - قابلیت را به اپ‌های دیگر هم بیاورد. بعلاوه چندین طرح جدید برای ساعت و تقویم و امکانات جدیدی برای Always On Display در نظر گرفته شده است.

هواوی در زمینه بهبود عملکرد EMUI - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سوادکوه استان مازندران - هم اقدام کرده و به لطف استفاده از سیستم فایل EROFS و پردازنده گرافیکی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سوادکوه استان مازندران - Turbo 3.0 قول عملکرد سریعتر و تاخیر کمتر در زمان کار و گذار بین اپ‌ها را داده است.

علاوه بر این هواوی دموی نوع جدیدی از اتصال موبایل به PC را - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سوادکوه استان مازندران - نشان داد که Multi-screen collaboration نام گرفته است. با این قابلیت کاربر می‌تواند به صورت کاملا بی‌سیم این دو دستگاه را به هم متصل کرده و با استفاده از پی‌سی به کار با تلفن همراه خود بپردازد. به این وسیله می‌توان به تمام فایل‌های داخل گوشی دسترسی داشت و از همان‌جا علاوه بر انتقال فایل، به پیام‌ها هم پاسخ داد.

یک قابلیت دیگر امکان اتصال تلفن همراه کاربر به سیستم‌های پخش کننده محل کار یا خودروی شخصی‌اش را فراهم - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سوادکوه استان مازندران - می‌کند تا با استفاده از آن بتوان کنترل پخش موسیقی و یا مسیریابی را به دست گرفت.

هواوی میت 30 اولین گوشی خواهد بود که با رابط کاربری EMUI 10 عرضه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سوادکوه استان مازندران - می‌شود. البته دارندگان P30 هم می‌توانند فرم‌ور جدید - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سوادکوه استان مازندران - را از 17 شهریور (8 سپتامبر) دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone