🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15221.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

فعالان رمزارز کشور برای جلوگیری از محدودسازی صرافی‌ها کارزار تشکیل دادند

جمعی از فعالان صنعت رمزارز و بلاکچین کشور با ایجاد یک کارزار اینترنتی، نامه‌ای خطاب به رییس جمهور نوشته و در این نامه خواستار جلوگیری از انسداد درگاه صرافی‌های رمزارز داخل کشور شده‌اند. این کارزار در ...

جمعی از فعالان صنعت رمزارز و بلاکچین کشور با ایجاد یک کارزار اینترنتی، نامه‌ای خطاب به رییس جمهور نوشته و در این نامه خواستار جلوگیری از انسداد درگاه صرافی‌های - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - رمزارز داخل کشور شده‌اند.

این کارزار در واکنش به نامه ریاست مجلس مبنی بر مسدودسازی درگاه پرداخت صرافی‌های رمزارز کشوری به راه افتاده که در صورت اجرایی شدن، می‌تواند سرمایه میلیون‌ها نفر را با مخاطرات جدی مواجه سازد.

در این نامه با اشاره به اینکه تبادل رمزارزها به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - شرط قبول مسئولیت خطرپذیری آن‌ها توسط طرفین معامله، هیچ گونه «منع قانونی ندارد» از بانک مرکزی درخواست شده که از اقدامات شتاب‌زده در راستای بستن درگاه‌های پرداخت صرافی‌ها جلوگیری به عمل آید.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان

همچنین در بخشی از نامه آمده که «ارزش روزانه تبادل رمزارزها در ایران با بیش از شش میلیون حساب کاربری فعال مستقیم و با واسطه، بین پنج تا ده هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود که به صورت کاملا قانونی با رعایت مقررات مربوط - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - به پولشویی و تحت نظر نهادهای ناظر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - مثل پلیس فتا اقدام می‌کنند.» و به همین خاطر، برخوردهای - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - قهری و انسداد بسترهای شفاف و قانونی در عمل مصداق بارز خودتحریمی است و آسیب جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌سازد.

با این حساب، تهیه‌کنندگان نامه از رییس جمهور درخواست مهلتی حداقل سه ماهه کرده‌اند که بتوان در این مدت کمیته‌ای برای نگارش یک آیین‌نامه اجرایی و ضابطه‌مند بر اساس دغدغه‌های بانک مرکزی تشکیل داد تا با این موضوع از خروج ارز از کشور در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» جلوگیری به عمل بیاید.

تهیه‌کنندگان این نامه امیدوارند که با این کارزار بتوانند مانع تصمیمات عجولانه و قهری در حوزه‌ رمزارزها شده تا همچنان بتوان از این پتانسیل موجود برای ارزآوری - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - و تولید سرمایه در داخل کشور استفاده کرد. برای مطالعه نامه و شرکت در این کمپین می‌توانید به این آدرس اینترنتی مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone