🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  3. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  4. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26888.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

هواوی میت 30 پرو به دو دوربین 40 مگاپیکسلی مجهز می شود

پرچمدار جدید هواوی یعنی میت 30 پرو قرار است با نوآوری‌های جدیدی از راه برسد و در زمینه دوربین و نمایشگر، انقلاب جدیدی در صنعت اسمارت‌فون‌ها به راه بیندازد. در همین راستا حالا اطلاعات جدیدی ...

پرچمدار جدید هواوی یعنی میت 30 پرو قرار - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بهشهر استان مازندران - است با نوآوری‌های جدیدی از راه برسد و در زمینه دوربین و نمایشگر، انقلاب جدیدی در صنعت اسمارت‌فون‌ها به راه بیندازد. در همین راستا حالا اطلاعات جدیدی از دوربین‌های آن منتشر شده که از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بهشهر استان مازندران - دو حسگر 40 - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بهشهر استان مازندران - مگاپیکسلی بزرگ و یک حسگر 8 مگاپیکسلی با زوم پریسکوپی خبر می‌دهد.

یکی از منابع اطلاعاتی اسلش لیکس در این باره توییتی منتشر و جزئیاتی درباره میت 30 پرو افشا کرده است. بر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بهشهر استان مازندران - اساس گفته‌های او دوربین این گوشی به یک حسگر 40 مگاپیکسلی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بهشهر استان مازندران - با گشودگی دیافراگم متغیر f/1.6 – f/1.4، چینش پیکسلی RYYB، ابعاد 1/1.5 اینچ و قابلیت Cine - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بهشهر استان مازندران - Lens مجهز شده. هنوز دقیقا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بهشهر استان مازندران - مشخص نیست که این قابلیت چیست و چه کاربردی دارد اما - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بهشهر استان مازندران - بر اساس نام‌گذاری آن می‌توان حدس زد که بیشتر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بهشهر استان مازندران - مورد استفاده تولید کنندگان محتوای ویدیویی قرار بگیرد.

البته Cine Lens می‌تواند به قابلیت AI Cinema هواوی هم مرتبط باشد که با سری هواوی میت 20 در سال 2018 عرضه شده بود. علاوه بر این یک - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بهشهر استان مازندران - حسگر 40 مگاپیکسلی فوق عریض 120 درجه‌ای با قابلیت Cine Lens هم برای این گوشی درنظر گرفته - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بهشهر استان مازندران - شده که ابعادی برابر با 1/1.7 اینچ دارد. سنسور 8 مگاپیکسلی تله با زوم 5 برابری هم این مجموعه را تکمیل می‌کند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بهشهر استان مازندران

این مشخصات توسط Ice Universe هم با انتشار عکس‌هایی از این مجموعه حسگرها تأیید شده است. در این تصویر بزرگ بودن سنسورها در مقایسه با گلکسی نوت 10 - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بهشهر استان مازندران - سامسونگ قابل توجه است. در واقع افزایش رزولوشن بدون افزایش ابعاد حسگر، می‌تواند به کم شدن حساسیت نوری و در نتیجه بی کیفیت شدن عکس‌ها منجر شود. بنابراین به نظر می‌رسد هواوی راه گوشی قدیمی نوکیا لومیا 1020 را برای ساخت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بهشهر استان مازندران - سنسورهای با رزولوشن بالا انتخاب کرده است.

میت 30 پرو قرار است در زمینه سخت‌افزار هم بسیار قدرتمند ظاهر شود. بر اساس اخباری که تا به حال منتشر شده این گوشی به یک چیپست کایرین 985 های‌سیلیکن با همراهی یک مودم 5G یکپارچه، پشتیبانی از فست شارژ 55 واتی و شارژ بی‌سیم معکوس 10وات مجهز خواهد بود. هواوی پاییز امسال را برای رونمایی این محصول درنظر گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone