🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  2. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  3. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  5. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41402.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپ Material Notification Shade؛ شخصی ساز نوار اعلان های اندروید

یکی از مزایای داشتن موبایل های اندرویدی که پر بیراه نیست اگر آن را بزرگترین مزیت این سیستم عامل هم بدانیم این است که شخصی سازی در آن محدودیتی ندارد. فرقی نمی کند که اندرویدتان ...

یکی از مزایای داشتن موبایل های اندرویدی که پر بیراه نیست اگر آن را بزرگترین مزیت این سیستم عامل هم بدانیم این است که شخصی سازی در آن محدودیتی ندارد. فرقی نمی کند که اندرویدتان کیت کت باشد یا لالی پاپ، دیوایس را به اوریو ارتقاء داده باشید یا نوقا، در هر صورت مطمئنید که خیل عظیم لانچرها و اپ های شخص ثالث می توانند امکانات جدیدترین نسخه های اندروید را برایتان شبیه سازی کنند.

Material Notification Shade که امروز معرفی می کنیم برای شخصی سازی نوار اعلان های - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اندروید - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - طراحی شده؛ به طوری که آن را کاملا به شکل و رنگ دلخواهتان در آورید و در نسخه های قدیمی اندروید هم نوار اعلانی به سبک و سیاق نسخه های جدید سیستم عامل داشته باشید.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان

برای نصب و اجرای این اپلیکیشن حداقل به اندروید لالی پاپ نیاز دارید. با نصب اپلیکیشن و دادن دسترسی های لازم، نوار اعلان آن جایگزین - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نوار پیش فرض اندروید می شود که امکانات شخصی سازی بیشتری در اختیارتان قرار می دهد.

Material Notification Shade برای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نوار اعلان سه استایل مختلف به شما ارائه می کند: اندروید نوقا، اندروید اوریو و یک حالت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سوم به نام EX که تمامی آن ها از لحاظ چینش آیکن ها تفاوت هایی با هم دارند.

فرقی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نمی کند کدام استایل را انتخاب کنید، تک تک المان های - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نوار اعلان در هر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سه قابل شخصی سازی اند. دوست دارید نوار اعلان ها مثل والپیپرتان یکدست مشکی باشد؟ می خواهید که رنگ نوار اعلان را با پکیج آیکن های جدید خود ست کنید؟ Material Notification Shade در یک چشم به هم زدن این کار را برایتان انجام می دهد.

البته قابلیت های این اپ محدود به مواردی که گفتیم نیستند. Material Notification Shade به جز شخصی سازی تم رنگی نحوه چینش آیکن ها را هم به دست خودتان می سپارد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان

بر خلاف نوار اعلان پیش فرض اندروید، با این اپ می توانید یک نوار اعلان دو مرحله ای داشته باشید. یعنی با یک بار سوایپ به پایین، بخشی از آیکن ها ظاهر شوند و با سوایپ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بعدی نوار اعلان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تمام صفحه ظاهر بشود.

مزیت Material Notification Shade - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این است که آیکن های قابل دسترس در هر دو مرحله سوایپ را شخصی سازی می کند. مثلا قادرید آیکن های وای فای و بلوتوث و چرخش صفحه را روی لبه نوار اعلان بگذارید که با یک سوایپ به پایین در معرض دیدتان قرار بگیرند تا نیازی به باز کردن کامل نوار اعلان نداشته باشید.

نکته خوب این که بعضی آیکن ها را در نوار اعلان پیش فرض اندروید هم نمی بینید. مثلا یکی از مفیدترین آن ها Screen Timeout است که با استفاده از آن برای تعیین زمان روشن ماندن صفحه دیگر احتیاجی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ندارید که به تنظیمات Display سیستم عامل مراجعه کنید.

Material Notification Shade تمامی این امکانات را به طور رایگان ارائه می کند، هر چند با خرید نسخه کامل می توانید تسلط بیشتری بر آیکن های قرار گرفته در نوار اعلان داشته باشید و ردیف های بیشتری به آن بیفزایید.

البته نا گفته نماند که در نسخه فعلی اپلیکیشن احتمال دارد که به چند باگ هم بر بخورید. البته این باگ ها آنچنان بزرگ و مشکل ساز نیستند که به خاطرشان حاضر شوید که امکانات خوب شخصی سازی اپ را رها کنید.

اگر دوست دارید که نوار اعلان دیوایس اندرویدی تان را به شکل و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شمایل دلخواهتان درآورید، Material Notification Shade با امکانات کم اما کاربردی اش شاید بتواند نظرتان را جلب کند.

دانلود از گوگل پلی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone