🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19396.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات نسخه مخصوص لپ‌تاپ کارت گرافیک RTX 3080 انویدیا

انویدیا در نمایشگاه CES 2021 که چند روز دیگر برگزار می‌شود، نسخه مخصوص لپ‌تاپ کارت‌های گرافیک RTX 30 را معرفی می‌کند. با این وجود به تازگی مشخصات کارت گرافیک RTX 3080 برای لپ‌تاپ‌ها افشا شده ...

انویدیا در نمایشگاه CES 2021 که چند روز دیگر برگزار می‌شود، نسخه مخصوص لپ‌تاپ کارت‌های گرافیک RTX 30 را معرفی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - می‌کند. با این وجود به تازگی مشخصات کارت گرافیک RTX - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - 3080 برای لپ‌تاپ‌ها افشا شده است.

مشخصات این کارت گرافیک مبتنی بر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - معماری «Ampere» توسط حساب توییتری «TUM_APISAK» منتشر شده که مربوط به نتایج بنچمارک گیک‌بنچ یک لپ‌تاپ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - گیمینگ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - ایسوس می‌شود. طبق اطلاعات موجود در دیتابیس گیک‌بنچ، لپ‌تاپ ایسوس «Zephyrus GX551QS» از پردازنده رایزن 9 5900H شرکت AMD و کارت گرافیک RTX 3080 بهره می‌برد که در حال حاضر هیچ‌کدام از آن‌ها رسما معرفی نشده‌اند.

این کارت گرافیک از ۴۸ واحد SM یا «Streaming Multiprocessors» و ۶۱۴۴ هسته کودا بهره می‌برد که کمتر از نسخه دسکتاپ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - این GPU است. با توجه به این موضوع، ظاهرا نسخه مخصوص لپ‌تاپ RTX 3080 از طراحی GA104 یکسان با نسخه دسکتاپ RTX 3070 بهره می‌برد و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - از طراحی GA102 نسخه دسکتاپ RTX 3080 خبری - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - نخواهد بود.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان

انویدیا چندین روز دیگر در یک مراسم آنلاین از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - نسخه مخصوص لپ‌تاپ RTX 3080 رونمایی خواهد کرد و تمام جزئیات مربوط به آن منتشر خواهد شد. علاوه بر انویدیا، ایسوس هم از لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید خود در این نمایشگاه رونمایی خواهد کرد.

طبق دیتابیس گیک‌بنچ، لپ‌تاپ ایسوس از پردازنده جدید AMD بهره می‌برد که رایزن 9 5900H نام دارد. این پردازنده دارای ۸ هسته و ۱۶ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - رشته خواهد بود و حداکثر فرکانس آن به ۴.۵۴ گیگاهرتز می‌رسد. با توجه به مشخصات، با یک پردازنده قدرتمند روبه‌رو هستیم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - که در کنار کارت گرافیک RTX 3080 با ۱۶ گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6X، تجربه گیمینگ مناسبی در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - مشخصات لو رفته می‌تواند مربوط به نسخه مخصوص لپ‌تاپ RTX 3080 نباشد و انویدیا نام دیگری برای آن انتخاب کرده باشد. یکی از دلایل این موضوع، کاهش چشمگیر SM در این GPU است که برای یک - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - محصول پرچمدار چندان مناسب به نظر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گیلان استان گیلان - نمی‌رسد. با این حال همه چیز چند روز دیگر مشخص می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone