🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19399.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اسنپدراگون ۴۸۰ رسما معرفی شد؛ اولین چیپ 5G سری ۴ کوالکام

چیپ‌های سری ۴ کوالکام در گوشی‌های مقرون به صرفه مورد استفاده قرار می‌گیرند و حالا این کمپانی از اولین عضو این خانواده با مودم 5G رونمایی کرده. اسنپدراگون ۴۸۰ با لیتوگرافی ۸ نانومتری توسعه پیدا ...

چیپ‌های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - سری ۴ کوالکام در گوشی‌های مقرون به صرفه مورد استفاده قرار می‌گیرند و حالا این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - کمپانی از اولین عضو این خانواده با مودم 5G - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - رونمایی کرده. اسنپدراگون ۴۸۰ با لیتوگرافی ۸ نانومتری توسعه پیدا کرده و از مودم 5G یکپارچه اسنپدراگون X51 بهره می‌برد. مودم 5G مورد استفاده در این چیپست از شبکه‌های زیر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - ۶ گیگاهرتز و همچنین موج میلی‌متری پشتیبانی می‌کند.

اسنپدراگون ۴۸۰ از ۸ هسته پردازشی بهره می‌برد که هسته‌های قدرتمند آن - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - مبتنی بر Cortex-A76 هستند و فرکانس آن‌ها به ۲.۰ گیگاهرتز می‌رسد. این چیپ همچنین دارای هسته‌های Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و مصرف انرژی بهینه است.

در این چیپ از پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۱۹ استفاده شده و طبق گفته کوالکام، عملکرد CPU و GPU آن در مقایسه با نسل گذشته یعنی اسنپدراگون ۴۶۰، بهبود دو برابری را تجربه کرده. کارهای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - مرتبط با هوش مصنوعی هم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - به لطف استفاده از چیپست «Hexagon 686» کوالکام در اسنپدراگون ۴۸۰، تا ۷۰ درصد سریعتر انجام می‌شوند.

این چیپ جدید کوالکام از نمایشگر با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند که خبر خوبی برای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - کاربران گوشی‌های مقرون به صرفه خواهد بود. این تراشه همچنین قادر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - به پشتیبانی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - و ضبط ویدیوهای 1080p با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه است.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان

اسنپدراگون ۴۸۰ به لطف پردازشگر سیگنال تصویر «Spectra 345» می‌تواند به صورت همزمان حداکثر با ۳ سنسور دوربین عکس‎‌برداری کند. این تراشه همچنین از حالت‌های SA و NSA شبکه 5G، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱ و فناوری شارژ سریع +Quick Charge 4 پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر کوالکام به گوشی‌هایی که با این پردازنده در سال جاری میلادی از راه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - می‌رسند، اشاره‌ای نکرده. با این حال انتظار می‌رود در سه ماهه اول سال جاری میلادی شرکت‌هایی مانند ویوو، اوپو، شیائومی، موتورولا و نوکیا از گوشی‌های 5G اقتصادی خود با جدیدترین چیپ کوالکام رونمایی کنند تا کاربران بیشتری به شبکه 5G دسترسی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - پیدا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone