🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19398.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ایرباد کاملا بی‌سیم بوز «اسپرت اوپن» با طراحی خاص معرفی شد

بوز از هدفون کاملا بی‌سیم جدید خود به نام «ایربادز اسپرت اپن» رونمایی کرد که به جای قرار گرفتن درون گوش روی آن قرار گرفته و با فناوری «OpenAudio» صدایی با کیفیت‌ تولید می‌کند. برخی ...

بوز از هدفون کاملا بی‌سیم جدید خود به نام «ایربادز اسپرت اپن» رونمایی کرد که به جای قرار گرفتن درون گوش روی آن قرار گرفته و با فناوری «OpenAudio» صدایی با کیفیت‌ تولید می‌کند.

برخی کاربران ترجیح می‌دهند که حین استفاده از هدفون،‌ از صداهای محیط اطراف تا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قزوین استان زنجان - حدی اطلاع - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قزوین استان زنجان - داشته باشند. هدفون جدید بی‌سیم بوز با بهره‌مندی از فناوری OpenAudio صدایی با کیفیت را به مجاری گوش هدایت می‌کند. فناوری جدید عملکردی مانند ویژگی حذف نویز فعال ندارد؛ هرچند نویز محیطی را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قزوین استان زنجان - کاهش می‌دهد اما در عین حال، کاربر از صدای محیط اطراف هم تا حد نیاز آگاهی خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قزوین استان زنجان

چند سال قبل، بوز عینک‌هایی با نام «بوز فریمز» با فناوری مشابهی معرفی کرد که - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قزوین استان زنجان - روی فریم عینک، اسپیکرهایی تعبیه شده بود و صدا را به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قزوین استان زنجان - گوش کاربر هدایت می‌کرد. فناوری هدفون جدید بوز هم در اصل همان کار را به صورت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قزوین استان زنجان - پیشرفته‌تری با صدای استریو بی‌سیم و با کیفیتی فوق‌العاده بهتر انجام می‌دهد.

هدفون جدید بوز به جای اینکه مثل ایربادهای دیگر درون گوش قرار گیرد، به کمک قلاب روی آن قرار می‌گیرد. هر گوشی هدفون 14 گرم وزن،‌ 48 میلی‌متر عرض و 55 میلی‌مترطول دارد. یکی از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قزوین استان زنجان - ویژگی‌های مطلوب این هدفون، کاهش نویز در حین مکالمه است که می‌تواند سر و صدای محیط - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قزوین استان زنجان - مثل صدای وزش باد را از صدای تماس گیرنده تفکیک ‌کند.

هدفون جدید از بلوتوث 5.1 پشتیبانی می‌کند و مجهز به دکمه چند منظوره برای کنترل موسیقی، پاسخگویی به تماس‌ها و فراخوانی دستیار مجازی است. علاوه بر این هدفون ورزشی بی‌سیم بوز با استاندارد IPX4 در برابر نفوذ عرق، باران و برف نیز مقاوم است و طول عمر باتری آن از سوی شرکت سازنده 8 ساعت اعلام شده است.

بوز برای کاربردهای روزمره، ایربادز  QuietComfort با امکان حذف نویز کامل و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قزوین استان زنجان - برای کاربرد ورزشی هدفون ایربادز ورزشی بدون حذف نویز فعال را پیشنهاد می‌‌دهد. علاقه‌مندان می‌توانند هدفون ایربادز اسپورت اوپن بوز را با قیمت 199 دلار پیش سفارش بدهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone