تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33021.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

پهپاد جدید دیزنی قادر به رنگ‌آمیزی هوشمندانه هر سطحی است [تماشا کنید]

محققان Desney Research روی هر وسیله جالبی که تصور کنید کار می کنند. از کتی به نام Force گرفته که تجربیات واقعیت مجازی در ارتفاع را محقق می کند تا ربات آکروباتی در ابعاد مشابه ...

محققان Desney Research روی هر وسیله جالبی که تصور کنید کار می کنند. از کتی به نام Force گرفته که تجربیات واقعیت مجازی در ارتفاع را محقق می کند تا ربات آکروباتی در ابعاد مشابه به انسان، این تیم هر ایده جاه طلبانه و جالبی که به ذهنش می رسید را به محصولی واقعی تبدیل می کند و درصد اندکی از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آنها در مسیر توسعه هرچه بیشتر قرار می گیرند. اما تازه ترین ایده ای - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - که از آزمایشگاه های دیزنی بیرون - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آمنده بیشتر از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آنکه سرگرمی محور باشد، به درد کارهای نگهداری از بناها و وسایل سرگرمی می خورد.

PaintCopter همانطور که از نامش بر می آید پهپادی با قابلیت اسپری کردن رنگ است که به خاطر هوشمندی اش، نه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تنها در رنگ آمیزی سطوح تخت، بلکه در طراحی اشیای سه بعدی هم کاربرد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دارد. ایده کلی اینست که با سپردن رنگ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آمیزی یک سطح به پهپادها، دیگر نیازی به داربست های فلزی نیست، وقت کمتری صرف می شود و امنیت کارکنان نیز به خطر نمی افتد.

این پهپاد چهار پره -که در واقع مدلی دستکاری شده از پهپاد DJI Matrice 100 است- به جای باتری به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - صورت مستقیم و با کابل به یک منبع انرژی روی زمین متصل می شود و تا زمانی که رنگ آمیزی به پایان نرسد، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - فرود نخواهد آمد. به همین ترتیب، به جای پر کردن دائمی مخزن رنگ، پهپاد دیزنی به صورت مستقیم به کانتینری بزرگ متصل می شود.

اما موضوع فقط درباره فرستادن پهپادها به نقطه ای مرتفع و فشردن دکمه رنگ آمیزی نیست. تکنولوژی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - محققان دیزنی ساخته شده تا پهپاد قادر به انجام کارهای خود به صورت خودکار باشد. بنابراین قبل از آغاز رنگ آمیزی، دوربین پهپاد از محیط نقشه برداری می کند. سپس با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده، طراح قادر به تعیین چگونگی اعمال رنگ بر سطح است؛ که می تواند - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بین رنگ آمیزی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سنتی یا رنگ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آمیزی با جزییات بیشتر متغیر باشد.

هنوز مشخص نیست که دیزنی قصد دارد یک روز از این تکنولوژی در جذاب تر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کردن هرچه بیشتر پارک های تفریحی خود استفاده کند یا آن را به عنوان محصولی تجاری به بازار بفرستد. اما فارغ از این ها، ایده ای که دیزنی در ذهن داشته بدون شک مجدداً بر پتانسیل های نهفته پهپادها صحه می گذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone